امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 23748
  پرینت تاریخ انتشار : 22 ژوئن 2021 - 12:16 | 13 بازدید
رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر

یک بیمار مرگ مغزی قرنیه خود را به بیمار نیازمند بخشید

به گزارش همدان نوین، رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از اهدای قرنیه یک بیمار مرگ مغزی در این شهرستان خبرداد و گفت: زنده یاد ” سید رضا موسوی علی آبادی” متولد ۲۰ بهمن ۱۳۵۵ اهل روستای علی‌آباد ساکن شهرستان ملایر با اهدای قرنیه، جان تازه‌ای به بیمار نیازمند بخشید.  دکتر عباس آذرهمایون اظهارکرد: این بیمار […]

یک بیمار مرگ مغزی قرنیه خود را به بیمار نیازمند بخشید

به گزارش همدان نوین، رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از اهدای قرنیه یک بیمار مرگ مغزی در این شهرستان خبرداد و گفت: زنده یاد ” سید رضا موسوی علی آبادی” متولد ۲۰ بهمن ۱۳۵۵ اهل روستای علی‌آباد ساکن شهرستان ملایر با اهدای قرنیه، جان تازه‌ای به بیمار نیازمند بخشید.

 دکتر عباس آذرهمایون اظهارکرد: این بیمار به علت مسمویت و نارسائی تنفسی در بیمارستان لقمان تهران بستری و به دلیل شدت بیماری دچار مرگ مغزی شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هر کس نفسی را زنده نماید گویا همه مردم را زنده کرده است، افزود: تدفین آن مرحوم امروز در قطعه اهداکنندگان بهشت هاجر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با این مورد در مجموع تاکنون در سطح این شهرستان ۳۶ بیمار مرگ مغزی اعضای بدن خود را اهدا کردند، اظهارکرد: بیش از ۳۰۰۰ نفر از سال ۱۳۹۴ تاکنون فرم اهدای عضو را تکمیل و کارت دریافت کرده‌اند.

آذرهمایون گفت: در سال گذشته از ۹ نفر بیمار مرگ مغزی اهداکننده عضو در سطح استان، هفت نفر مربوط به شهرستان ملایر بود که نشان از سخاوتمندی و فرهنگ بالای این شهرستان است.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه متقاضیان کارت اهدای عضو می‌توانند با ارسال کد ملی به شماره ۳۴۳۲ برای دریافت کارت اقدام کنند، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف این مجمع، ترویج فرهنگ اهدای عضو است تا بتوان با کمک گرفتن و رضایت خانواده‌هایی که عزیزانشان دچار مرگ مغزی می‌شوند به بیماران نیازمند جانی دوباره ببخشیم.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.