امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 23752
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ | 496 بازدید
معاون منابع انسانی وتحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان همدان

به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب امریه سربازی در آبفای همدان

به گزارش همدان نوین، معاون منابع انسانی وتحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان همدان از به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب طرح امریه سربازی در شرکت آب‌و فاضلاب استان همدان خبر داد. محمد صادقی مهر گفت: باتوجه به ظرفیت ایجادشده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین به‌منظور تحقق و عملیاتی کردن برنامه‌های پیشنهادی […]

به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب امریه سربازی در آبفای همدان

به گزارش همدان نوین، معاون منابع انسانی وتحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان همدان از به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب طرح امریه سربازی در شرکت آب‌و فاضلاب استان همدان خبر داد.

محمد صادقی مهر گفت: باتوجه به ظرفیت ایجادشده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین به‌منظور تحقق و عملیاتی کردن برنامه‌های پیشنهادی وزیر نیرو در راستای برنامه پنج‌ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، وزارت نیرو نسبت به جذب و به‌کارگیری مشمولین وظیفه به‌صورت امریه سربازی اقدام می کند.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل‌های اجرایی ابلاغ شده توسط وزارت نیرو وشرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اجرای طرح امریه سربازی در شرکت آب وفاضلاب موجب بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی و تخصصی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و همچنین ارتقاء شاخص‌های شرکت و نیز صرفه‌جویی در اعتبارات و هزینه‌ها می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، صادقی مهر خاطرنشان کرد: مشمولین وظیفه متقاضی گذراندن طرح امریه سربازی در وزارت نیرو که فارغ‌التحصیل مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مرتبط با صنعت وهمچنین دارای برگ اعزام به تاریخ ۰۱/۰۶/۱۴۰۰ هستند، می‌توانند در اسرع وقت به سامانه امریه وزارت نیرو به آدرس http://amriyeh.moe.gov.ir مراجعه وپس از مطالعه شرایط و ضوابط مندرج، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.