امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 23745
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ | 404 بازدید
صبح امروز با حضور استاندار همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، شهردار و جمعی از مسئولان

پل سردار شهید همدانی افتتاح شد

به گزارش همدان نوین، پل شهید سردار همدانی صبح امروز با حضور استاندار همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، شهردار و جمعی از مسئولان افتتاح شد.  شهردار همدان سه‌شنبه یکم تیرماه، در حاشیه افتتاح  تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی،اهمیت به مناطق محروم را از اولویت‌های شهرداری خواند و اظهار کرد: پروژه‌های […]

پل سردار شهید همدانی افتتاح شد

به گزارش همدان نوین، پل شهید سردار همدانی صبح امروز با حضور استاندار همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، شهردار و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

 شهردار همدان سه‌شنبه یکم تیرماه، در حاشیه افتتاح  تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی،اهمیت به مناطق محروم را از اولویت‌های شهرداری خواند و اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی در شهرداری اجرا شده است که یکی از مهمترین این پروژه‌ها پل سردار شهید همدانی است.

عباس صوفی با بیان اینکه شرایط کرونا و تحریم بر روی روند احداث پل تأثیرگذار بود، تصریح کرد: این پروژه از جمله پروژه‌های مهم شهرداری محسوب می‌شود که مسائل و مشکلات مختلفی از جمله کرونا و تحریم‌ها بر روی آن تأثیر گذار بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از طولانی شدن روند احداث این پروژه از مردم عذر خواهی کرد و افزود: سرمایه‌گذاری بر روی شرکت عصر طلایی انجام شده است.

به‌گزارش ایسنا، شهردار همدان به مرکز جامع سرطان اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه یکی از دستگاه‌های این مرکز است که باید به دنبال تسریع در روند کار در این زمینه باشیم.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.