امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 23715
  پرینت تاریخ انتشار : 21 ژوئن 2021 - 10:46 | 18 بازدید
معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد همدان

اتصال ۲۷۲ متقاضی مشاغل خانگی همدان به بازار کار

به گزارش همدان نوین، معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد همدان از اتمام دوره های آموزش مهارتی برای ۵۰۰ نفر از متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی در همدان خبر داد و گفت: ۲۷۲ متقاضی طرح ملی مشاغل خانگی همدان به بازار کار متصل شده اند. عبدالله میرزابیگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ۲۵۹۲ نفر از […]

اتصال ۲۷۲ متقاضی مشاغل خانگی همدان به بازار کار

به گزارش همدان نوین، معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد همدان از اتمام دوره های آموزش مهارتی برای ۵۰۰ نفر از متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی در همدان خبر داد و گفت: ۲۷۲ متقاضی طرح ملی مشاغل خانگی همدان به بازار کار متصل شده اند.

عبدالله میرزابیگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ۲۵۹۲ نفر از متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی، مورد ارزیابی قرار گرفته و فرم ارزیابی برای آنها تکمیل شده است، افزود: ۲۴۸۲ نفر از متقاضیان نیز با هدف شناسایی مهارت ها و توانمندی های آنها در کسب و کار، اتصال به بازار فروش و … استعدادسنجی شده اند.

وی با بیان اینکه آموزش های عمومی و تخصصی برای ۲۴۸۲ نفر از متقاضیان طرح در استان همدان انجام شده است، گفت: کارگاه های مهارتی نیز در قالب ۱۶ ساعت آموزش، برای متقاضیان شهرستان همدان از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد همدان ادامه داد: تا به امروز نزدیک به ۵۰۰ نفر از متقاضیان شهر همدان در رشته های خیاطی، تابلوفرش، میناکاری و قالیبافی از آموزش های مهارتی طرح بهره مند شده اند.

میرزابیگی با اشاره به اتصال ۲۷۲ متقاضی طرح ملی مشاغل خانگی همدان به بازار کار خاطرنشان کرد: از میان ۵۰۰ متقاضی که دوره های مهارتی آنها به اتمام رسیده است، ۲۷۲ نفر در رشته های خیاطی، قالیبافی و تابلوفرش و میناکاری مشغول به کار شده اند.

وی با اشاره به اینکه پس از اتمام دوره های مهارتی در شهرستان همدان، دوره های آموزشی در شهرستان های دیگر استان آغاز خواهد شد، مطرح کرد: پس از همدان، ملایر، کبودراهنگ و نهاوند، سه شهرستان با آمار بالای ثبت نام در سطح استان هستند.

میرزابیگی با بیان اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری دو مجموعه وزارت کار(ناظر) و جهاددانشگاهی(مجری) در ۳۱ استان در حال انجام است، گفت: سهم استان همدان در این طرح ۲۱۰۰ نفر بوده که خیاطی با ۱۰۰۹ متقاضی، قالیبافی با ۲۷۴ نفر و میناکاری با ۲۶۷ نفر به ترتیب سه رشته پرمخاطب در سطح استان است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.