امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 23711
  پرینت تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ | 9 بازدید
آزادی خواه:

دشمن باید شکست خود را بپذیرد

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم با حضور حماسی در انتخابات ثابت کردند که علی رغم مشکلات دست از انقلاب، نظام و شهدا بر نمی دارند.  حجت الاسلام احد آزادی خواه در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه)مجلس، بیان کرد: بنده از حضور پرشور مردم در […]

دشمن باید شکست خود را بپذیرد

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم با حضور حماسی در انتخابات ثابت کردند که علی رغم مشکلات دست از انقلاب، نظام و شهدا بر نمی دارند.

 حجت الاسلام احد آزادی خواه در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه)مجلس، بیان کرد: بنده از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای تشکر می کنم. این حضور مردم در پای صندوق های رای پیام روشنی برای مستکبران و مستبدین داشت که باید حساب کار دستشان بیاید. مردم ثابت کردند که علی رغم مشکلات دست از انقلاب، نظام و شهدا بر نمی دارند. دشمن دیگر باید کوتاه بیاید و شکست را بپذیرد.

کمال علیپور خنکداری نماینده قائمشهر، سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه و جبار کوچکی نژاد نماینده رشت نیز در جریان جلسه علنی امروز مجلس، هرکدام از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.