امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 23718
  پرینت تاریخ انتشار : 21 ژوئن 2021 - 11:00 | 20 بازدید
عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان:

ابطال آراء ۶ نامزد شورای شهر ملایر صحت ندارد

به گزارش همدان نوین، عضو هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان بیان کرد: انتشار هر خبری در فضای مجازی مبنی بر ابطال آراء شش نامزد شورای شهر ملایر صحت نداشته و کذب است. دکتر هادی بیگی‌نژاد  اظهار کرد: هنوز هیچ بررسی از سوی هیئت نظارت در زمینه […]

ابطال آراء ۶ نامزد شورای شهر ملایر صحت ندارد

به گزارش همدان نوین، عضو هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان بیان کرد: انتشار هر خبری در فضای مجازی مبنی بر ابطال آراء شش نامزد شورای شهر ملایر صحت نداشته و کذب است.

دکتر هادی بیگی‌نژاد  اظهار کرد: هنوز هیچ بررسی از سوی هیئت نظارت در زمینه تخلفات انتخاباتی انجام نشده و با توجه به تعداد زیاد نامزدهای شاکی، بررسی ادعاهایی مبنی بر تخلفات انتخاباتی زمان‌بر است.

وی به ضرورت ارائه مستندات معتبر توسط نامزدهای شاکی اشاره و تصریح کرد: همه این اسناد جمع آوری و به دقت بررسی می شوند و در صورت اثبات تخلف انتخاباتی به طور قطع از سوی هیئت نظارت با نامزدهای متخلف برخورد خواهد شد.

بیگی‌نژاد با بیان اینکه تعداد زیادی از نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی ملایر ادعاهایی مبنی بر بررسی تخلفات انتخاباتی را دارند، گفت: پس از جمع آوری مستندات، پایان هفته جاری جلسه هیئت نظارت و گروه بازرسی تشکیل و تصمیم نهایی اعلام می‌شود اما انتشار هر خبری در فضای مجازی مبنی بر ابطال آراء شش نامزد شورای شهر صحت نداشته و کذب است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.