امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 23141
  پرینت تاریخ انتشار : 09 ژوئن 2021 - 22:59 | 6 بازدید
پرفسور زلفی‌گل:

آیت‌الله رئیسی یک ابرمرد و ابرمدیر است

به گزارش همدان نوین، رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی گفت: امروز نیاز به مدیران جهادی داریم و مردم به یک باور رسیدند که در شرایط فعلی جامعه برای عبور از شرایط بحرانی، یک ابرمرد و ابرمدیر لازم داریم. پرفسور محمدعلی زلفی گل عصر چهارشنبه ۱٩ خردادماه در همایش مردمی حامیان آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی استان […]

آیت‌الله رئیسی یک ابرمرد و ابرمدیر است

به گزارش همدان نوین، رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی گفت: امروز نیاز به مدیران جهادی داریم و مردم به یک باور رسیدند که در شرایط فعلی جامعه برای عبور از شرایط بحرانی، یک ابرمرد و ابرمدیر لازم داریم.

پرفسور محمدعلی زلفی گل عصر چهارشنبه ۱٩ خردادماه در همایش مردمی حامیان آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی استان همدان، بیان کرد: امروز نیاز به مدیران جهادی داریم و مردم به یک باور رسیدند که در شرایط فعلی جامعه برای عبور از شرایط بحرانی، یک ابرمرد و ابرمدیر لازم داریم که چتر آن آنقدر وسیع باشد که تمام سلایق سیاسی و جناح‌ها زیرچترش جا شوند و پتانسیل آن را داشته باشند که وقتی می‌گوید می‌توانم کارنامه‌اش نشان می‌دهد می‌تواند.

وی ادامه داد: این ابر مدیر در مقابل دغل و دروغ‌ها، تهمت‌ها مرزهای اخلاق و انصاف را حفظ کرده و یک کلمه حرف‌بی اخلاقی نزده است و مردم نیز در ۲۸ خرداد با رأی خود اثبات می‌کنند رئیس جمهور ما آقای رئیسی است.

زلفی‌گل در بخش دیگری به ویژگی‌های بی نظیر استان همدان اشاره و بیان کرد: استان همدان نگین ایران و دیار بزرگان فرهیختگان و شهیدان شاهدی است که افتخار ایران زمین هستند، همدان تنها مرکز استانی است که با ۹ مرکز استان دیگر فاصله یک و نیم تا سه ساعتی دارد به همین علت می تواند مرکز امنی برای هرگونه سرمایه‌گذاری سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد، شهر همدان دیار نخبگان اثربخش نه تنها در ابعاد ملی بلکه فراملی است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.