امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 23144
  پرینت تاریخ انتشار : 09 ژوئن 2021 - 23:00 | 13 بازدید
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان

موانع پیش روی ۲ واحد تولیدی در استان همدان برداشته شد

به گزارش همدان نوین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از رفع موانع موجود در مسیر کار و فعالیت ۲ واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: این واحدها در زمینه بانکی و مالیاتی با مشکلاتی مواجه بودند که با پیگیری مدیران اجرایی استان شناسایی و رفع شد.  «ظاهر پورمجاهد» روز چهارشنبه در جلسه ستاد […]

موانع پیش روی ۲ واحد تولیدی در استان همدان برداشته شد

به گزارش همدان نوین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از رفع موانع موجود در مسیر کار و فعالیت ۲ واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: این واحدها در زمینه بانکی و مالیاتی با مشکلاتی مواجه بودند که با پیگیری مدیران اجرایی استان شناسایی و رفع شد.

 «ظاهر پورمجاهد» روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، اظهار داشت: در جلسات کارگروههای تخصصی ستاد مسائل و مشکلات شرکت «نادرلبن» و «نیروگاه پارس‌راد» به دقت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای کارشناسی لازم برای رفع مشکلات و حمایت از این واحدها ارائه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: با توجه به شعار و سیاست محوری امسال در راستای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی، این مهم در دستور کار مدیران اجرایی استان همدان قرار دارد و جلسات ستاد تسهیل نیز با همین رویکرد به صورت هفتگی و با هدف  رفع مشکلات و گره گشایی از کار واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی به طور مستمر و منظم برگزار می شود.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های استان با ستاد در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، گفت: حمایت و پشتیبانی از صنایع موجود برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار ، زمینه مناسب برای حضور فعال و موثر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در عرصه اقتصادی و حوزه تولید استان را فراهم می کند.

پورمجاهد خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی اقتصادی در استان همدان با محوریت استاندار به صورت جدی و عملی حامی تولیدکنندگان هستند که علاوه بر جلسات ستاد تسهیل در هیات خبرگان بانکی و شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی نیز مسائل و مشکلات این قشر مطرح و به صورت دقیق بررسی می شود.

به گفته او، واحدهای تولیدی در مرحله نخست باید در سامانه ستاد تسهیل به نشانی tashil.stsm.ir تقاضای خود را ثبت کنند و سپس درخواست آنها در اختیار دستگاه مربوطه قرار می‌گیرد تا در صورت رفع نشدن مشکل،  موضوع در ستاد تسهیل استان مطرح و برای رفع آن تصمیم گیری شود.

معاون استاندار همدان افزود: علاوه بر این، مرکز شبانه روزی رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز از سال گذشته برای پاسخگویی به مسایل و مشکلات این حوزه، راه اندازی و فعال شده است.

استان همدان دارای حدود ۲ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی فعال هستند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.