امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 18083
  پرینت تاریخ انتشار : 16 فوریه 2021 - 12:34 | 6 بازدید
تا پایان هفته

وزش باد شدید همراه با بارش برف و باران در همدان

به گزارش همدان نوین، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از وزش باد شدید و بارش برف و باران در استان طی روزهای باقیمانده تا پایان هفته خبر داد. روح‌الله زاهدی با بیان اینکه امروز بعدازظهر وزش باد شدید همراه با افزایش ابرناکی را در کل استان خواهیم داشت، تصریح کرد: صبح چهارشنبه، وزش باد […]

وزش باد شدید همراه با بارش برف و باران در همدان

به گزارش همدان نوین، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از وزش باد شدید و بارش برف و باران در استان طی روزهای باقیمانده تا پایان هفته خبر داد.

روح‌الله زاهدی با بیان اینکه امروز بعدازظهر وزش باد شدید همراه با افزایش ابرناکی را در کل استان خواهیم داشت، تصریح کرد: صبح چهارشنبه، وزش باد شدت بیشتری پیدا می‌کند و باد شدیدی را در همدان و قهاوند خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: به جهت شدت وزش باد، برای کل استان هشدار نارنجی را اعلام کردیم چراکه سرعت باد به گونه‌ای است که می‌تواند برای افرادی مانند کارگران ساختمانی که در ارتفاع کار می‌کنند، خطرناک باشد.

زاهدی با بیان اینکه یک سامانه بارشی وارد استان خواهد شد، مطرح کرد: از ظهر چهارشنبه، بارش‌هایی به صورت باران در تمام نقاط استان خواهیم داشت که چهارشنبه شب، این بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این بارش‌ها در مناطق جنوبی استان مانند شهرستان ملایر و شمال شرق استان مانند شهرستان درگزین بیشتر است، اظهار کرد: از صبح پنجشنبه بارش‌ها کمتر می‌شود و در روز جمعه نیز فقط بارش‌های پراکنده‌ای را خواهیم داشت.

این کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با وضعیت دما در استان، توضیح داد: در روز جمعه دمای هوا تا منفی ۱۰ درجه سلسیوس هم کاهش پیدا می‌کند و کاهش دما تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان از ۲ تا ۱۸ درجه سلسیوس در نوسان بوده است، گفت: در این مدت نهاوند با ۱۹ درجه سلسیوس به عنوان گرم‌ترین و کبودراهنگ با صفر درجه سلسیوس به عنوان سردترین شهرستان‌های استان گزارش شده‌اند.

به گزارش ایسنا، در هشدار نارنجی پیش‌بینی می‌شود پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. این هشدار به منظور آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.