امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 18080
  پرینت تاریخ انتشار : 16 فوریه 2021 - 12:33 | 7 بازدید
یک دستگاه کمک آموزشی برای آموزش آناتومی و تشریح است

راه‌اندازی میز تشریح مجازی در پژوهش‌سرای پرفسور حسابی همدان

به گزارش همدان نوین، اتاق تشریح و میز تشریح مجازی(کالبدنما) در پژوهش‌سرای پرفسور حسابی آموزش پرورش ناحیه ۲ همدان با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان افتتاح و راه اندازی شد. دستگاه فوق یک دستگاه کمک آموزشی برای آموزش آناتومی و تشریح است که تمامی اندام های بدن را با دقت و […]

راه‌اندازی میز تشریح مجازی در پژوهش‌سرای پرفسور حسابی همدان

به گزارش همدان نوین، اتاق تشریح و میز تشریح مجازی(کالبدنما) در پژوهش‌سرای پرفسور حسابی آموزش پرورش ناحیه ۲ همدان با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان افتتاح و راه اندازی شد.

دستگاه فوق یک دستگاه کمک آموزشی برای آموزش آناتومی و تشریح است که تمامی اندام های بدن را با دقت و تفکیک پذیری بالا با رنگ طبیعی در اختیار کاربر قرار می دهد تا معلمان و اساتید بتوانند تجسم فضایی مطلوبی از بدن انسان به منظور آموزش به دانش آموزان و دانشجویان برای درک عمیق تر مفاهیم آموزشی ارائه دهند.

این دستگاه دارای قابلیت هایی از جمله مدل های بسیار دقیق از آناتومی بدن انسان، مدل های دقیق از سیر تکاملی جنین انسان از جنین ۱۵ روزه تا ۶۰ روزه و مدل های ولومتریک از جسد واقعی انسان است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، میز تشریح مجازی(کالبدنما) پژوهش سرای پرفسور حسابی همدان با مشارکت معاونت فنّاوری ریاست جمهوری و خیّرین نیک اندیش خریداری شده است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.