امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 18086
  پرینت تاریخ انتشار : 16 فوریه 2021 - 13:00 | 11 بازدید
ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان

رسیدگی به مشکلات پنج واحد تولیدی و خدماتی استان همدان در ستاد تسهیل

به گزارش همدان نوین، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان به مشکلات چهار طرح تولیدی و یک طرح خدماتی رسیدگی کرد و موانع پیش روی آنها را برای ادامه فعالیت برداشت.  ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان روز سه شنبه برگزار شد تا برای شصت و چهارمین بار گره‌ از مشکلات […]

رسیدگی به مشکلات پنج واحد تولیدی و خدماتی استان همدان در ستاد تسهیل

به گزارش همدان نوین، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان به مشکلات چهار طرح تولیدی و یک طرح خدماتی رسیدگی کرد و موانع پیش روی آنها را برای ادامه فعالیت برداشت.

 ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان روز سه شنبه برگزار شد تا برای شصت و چهارمین بار گره‌ از مشکلات تعدادی واحد تولیدی و صنعتی باز کند.

در این نشست روند صدور پروانه بهره‌برداری برای یک واحد سردخانه در شهرک صنعتی بهاران که با محیط زیست مشکلاتی داشت آسان سازی شد.

همچنین محیط زیست برای حل و فصل مسائل مربوط به یک کارخانه قند در استان نیز قول مساعد داد.

کارخانه آرد سینا واحد تولیدی دیگری بود که به دلیل شرایط تحریم قادر به اجرای طرح توسعه خود به طور کامل نشده بود و معوقات بانکی گریبانگیر او شده بود که برای این موضوع هم تصمیماتی گرفته شد.

کارخانه تولید خودروی برقی که قرار بود در شهرک صنعتی ویان مستقر شود به دلیل پاره ای از مسائل تقاضای جابجایی داشت که اعضا با استقرار این واحد در خارج از فضای شهرک موافقت کردند.

نمایندگانی از کارخانه رب گوجه فرنگی اسدآباد نیز به این جلسه دعوت شده بودند تا به تقاضایشان رسیدگی شود.

این واحد تولیدی به دلیل انتقال مالکیت و برخی مشکلات مدیریتی در حال حاضر تعطیل است و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای برقراری بیمه بیکاری برای کارگران این واحد قول مساعد داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در این کارگروه تخصصی خواستار اجرای دقیق مصوبات شد و از دستگاه های اجرایی و بانکها خواست به تصمیمهای اخذ شده در این ستاد همانند یک قانون تمکین کرده و در اسرع وقت آنها را اجرا کنند.

به گفته «ظاهر پورمجاهد» از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶۷ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان صادر شده که بخش زیادی از آنها به مرحله اجرا درآمده و گره از مشکلات تولیدکنندگان باز کرده است.

او به تسهیل شرایط سرمایه گذاری در استان همدان نیز تاکید کرد و گفت: معطل کردن کسانی که قصد سرمایه گذاری در بخشهای مختلف را دارند جایز نیست و کارهای آنها در اولویت دستگاه های مربوطه  قرار گیرد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.