امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17992
  پرینت تاریخ انتشار : 14 فوریه 2021 - 20:55 | 3 بازدید
مدیرنظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو همدان

توقیف ۱۹۷۱ قلم محصولات قاچاق، غیر مجاز و تقلبی در همدان

به گزارش همدان نوین،مدیرنظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو همدان از توقیف یک‌هزار و ۹۷۱ قلم محصولات قاچاق، غیر مجاز و تقلبی در همدان خبر داد. محمد کاظم‌زاده  در همدان با اشاره به ۲۱۲ مورد بازدید و بازرسی اختصاصی و گشت مشترک نظارت بر عرضه در فروشگاه‌های آرایشی و […]

توقیف ۱۹۷۱ قلم محصولات قاچاق، غیر مجاز و تقلبی در همدان

به گزارش همدان نوین،مدیرنظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو همدان از توقیف یک‌هزار و ۹۷۱ قلم محصولات قاچاق، غیر مجاز و تقلبی در همدان خبر داد.

محمد کاظم‌زاده  در همدان با اشاره به ۲۱۲ مورد بازدید و بازرسی اختصاصی و گشت مشترک نظارت بر عرضه در فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی طی ۹ ماهه امسال اظهار کرد:‌ در این مدت ۷۰ مورد بازدید و بازرسی اختصاصی و گشت مشترک نظارت بر عرضه در فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی استان داشتیم.

وی با اشاره به توقیف یک هزار و ۹۷۱ قلم محصولات قاچاق، غیر مجاز و تقلبی به ازرش ۲۰۷ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال گفت: به ۶۳ مورد شکایت وارده در حوزه آرایشی و بهداشتی رسیدگی شده است.

مدیر نظارت برمواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو همدان به ۱۱۶ مورد بازدید و بازرسی از داروخانه‌ها اشاره کرد و افزود: ۶۸ مورد بازرسی از آرایشگاه‌ها به صورت گشت مشترک نظارت بر عرضه کالاهای سلامت‌محور و برخورد با اقلام و برندهای فاقد مجوز انجام شده است.

وی با بیان اینکه جلوگیری از اقدامات مرتبط با دخالت در امر درمان در آرایشگاه‌ها نیز مورد توجه بوده است خاطرنشان کرد: ۶۱ مورد بازرسی اختصاصی در صدور پروانه‌های کسب از دیگر اقدامات بوده است.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.