امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17577
  پرینت تاریخ انتشار : 06 فوریه 2021 - 10:46 | 16 بازدید
یک مسئول خبر داد

افزایش ۵۲ درصدی حقوق مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان از افزایش ۵۲ درصدی حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی در استان خبر داد. مهدی سماواتی  اظهار کرد: با برنامه ریزی و هدف گذاری در سال ۹۹ به دنبال ثبت نام ۱۱ هزار نفر از روستائیان و عشایر در سطح شهرستان […]

افزایش ۵۲ درصدی حقوق مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان از افزایش ۵۲ درصدی حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی در استان خبر داد.

مهدی سماواتی  اظهار کرد: با برنامه ریزی و هدف گذاری در سال ۹۹ به دنبال ثبت نام ۱۱ هزار نفر از روستائیان و عشایر در سطح شهرستان ها هستیم که در ۹ ماهه امسال موفق به ثبت نام تعداد ۸۰۰۰ نفر بیمه شده جدید شدیم و در همین راستا مجموع بیمه شدگان استان به ۱۱۰ هزار نفر رسیده و مجموع کل مستمری بگیران صندوق استان نیز بیش از ۵۰۰۰ خانوار شده است.

وی میانگین جذب استان در سال ۹۹ به نسبت سهمیه را ۶۰ درصد برشمرد و اضافه کرد: برترین شهرستان ها در ۹ ماهه سال ۹۹ بر حسب سهمیه اعلام شده به ترتیب شهرستان همدان با ۸۳ درصد، درگزین ۸۲ درصد و نهاوند ۸۱ درصد بهترین عملکرد را داشته اند.

سماواتی برترین بخش های استان همدان در عملکرد را نیز در ۹ ماهه امسال بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد با ۹۹ درصد، بخش مرکزی شهرستان کبودراهنگ با ۹۶ درصد و بخش لالجین شهرستان بهار با ۹۴ درصد برشمرد و یادآور شد: امسال مطابق آیین نامه و آغاز پانزدهمین سال تأسیس صندوق افرادی که به سن ۶۵ سالگی تمام رسیده اند و دارای ۱۵ سال سابقه پرداخت حق بیمه هستند، بازنشسته شده و از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۰ نفر بیمه شده درخواست خود را برای بازنشستگی ارائه کرده اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان درباره وضعیت بیمه شدگان استان نسبت به میانگین کشوری گفت: جذب صندوق استان  ۳۵ درصد نسبت به میانگین کشوری بالاتر است. تعداد جامعه مشمول استان همدان در سال جاری، ۲۹۷ هزار نفر لحاظ شده و تمام تلاش ما بر آن است تا با اطلاع رسانی به جامعه هدف مشمولان را تا قبل از رسیدن به سن ۵۰ سالگی بیمه کنیم.

سماواتی در ادامه خاطر نشان کرد: نقل و انتقال سوابق بیمه ای فی مابین صندوق با سایر صندوق های بیمه ای در شورای عالی رفاه توسط ریاست جمهوری تأیید شده و به زودی روستائیان و عشایر تحت پوشش می توانند سوابق بیمه ای خود را جا به جا کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان یادآور شد: برای نخستین بار بعد از تأسیس صندوق همسان سازی حقوق مستمری بگیران انجام گرفت و در آذرماه سال ۹۹ تمامی حقوق ها به همراه مابه التفاوت از ابتدای سال به حساب ۴۸۰۰ خانوار مشمول صندق واریز شد.

وی خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا و با هدف پُرکردن اوقات فراغت کودکان روستایی و عشایر و نیز تقویت مهارت قصه‌گویی، گردآوری داستان‌های بومی، قصه‌های محلی، نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر برگزار شد که در این جشنواره به ۳۰ نفر از کودکان روستایی استان که حائز رتبه شده بودند، جوایزی اهدا شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان مطرح کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و آشنایی روستائیان و عشایر از صندوق و مزایای آن ۴۵ کارگزاری در مناطق و بخش های مختلف ایجاد شده است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.