امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 14859
  پرینت تاریخ انتشار : 19 دسامبر 2020 - 18:33 | 4 بازدید
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر

۱۶۰ تُن ماسه و نمک برای بازگشایی راه‌های ملایر استفاده شد

به گزارش همدان نوین، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: همزمان با آغاز ریزش برف و باران در سه روز گذشته ، ۱۶۰ تُن ماسه و نمک برای بازگشایی محورهای ارتباطی این شهرستان استفاده شده است. سیداسماعیل صفوی‌زاده روز شنبه  اظهار داشت: در حال حاضر با تلاش نیروهای راهداری تمامی محورهای […]

۱۶۰ تُن ماسه و نمک برای بازگشایی راه‌های ملایر استفاده شد

به گزارش همدان نوین، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: همزمان با آغاز ریزش برف و باران در سه روز گذشته ، ۱۶۰ تُن ماسه و نمک برای بازگشایی محورهای ارتباطی این شهرستان استفاده شده است.

سیداسماعیل صفوی‌زاده روز شنبه  اظهار داشت: در حال حاضر با تلاش نیروهای راهداری تمامی محورهای مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان باز است و مشکلی در تردد وجود ندارد.

وی افزود: بیشترین حجم بارش برف و باران در محورهای ملایر به اراک و ملایر به همدان در گردنه زاغه است و بیشترین حجم فعالیت نیروهای راهداری برای پاک‌سازی و بازگشایی محورها به‌ویژه مسیرهای روستایی در این ۲ محور انجام شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به نمک‌پایی مستمر در محورهای روستایی بیان کرد: در حوزه استحفاظی ملایر همزمان با ریزش برف و باران حادثه دلخراشی در سطح جاده‌های این شهرستان رخ نداد و نیروهای راهداری برای خدمت‌رسانی به مردم در آماده‌باش کامل هستند.

صفوی‌زاده ادامه داد: نیروهای راهداری ملایر به صورت شبانه‌روزی در تمامی محورها مستقر هستند و با توجه به تداوم بارش‌ها از رانندگان انتظار داریم نسبت به رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات لازم حساسیت ویژه داشته باشند.

وی گفت: ۸۳ نیروی راهداری آمادگی لازم در طرح زمستانی امسال به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند و در پنج راهدارخانه‌ این شهرستان استقرار پیدا کرده‌اند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به تجهیز ۴۳ دستگاه خودروی سبک و سنگین در طول اجرای طرح زمستانی گفت: در این زمینه چهار هزار تُن ماسه و ۲ هزار تُن نمک برای طرح زمستانی ملایر ذخیره و در طول محورها برای استفاده مسافران در صورت ضرورت ذخیره شده است.

صفوی‌زاده همچنین به آمادگی راهدارخانه‌های آورزمان، یونس، گردنه زاغه، زنگنه و مرکز اداره اشاره و بیان کرد: به منظور رفاه حال بیشتر شهروندان شماره‌های ۱۴۱ و ۳۳۳۴۸۰۳۳ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مردم است و هرگونه مواردی را می توانند گزارش دهند.

شهرستان ملایر دارای حدود یک‌هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.