امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14520
  پرینت تاریخ انتشار : 13 دسامبر 2020 - 12:38 | 2 بازدید
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد

کاهش استفاده از ماسک در اسدآباد/ مردم پروتکل‌ها را جدی بگیرند

به گزارش همدان نوین، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از کاهش استفاده از ماسک بین شهروندان اسدآبادی خبر داد و گفت: آمارهای موجود از کرونا نباید این تصور را به وجود آورد که کرونا تمام شده است. الهام عظیمی در همدان اظهار کرد: متاسفانه گاهی شاهد حضور افراد مبتلای به کرونا در شهر […]

کاهش استفاده از ماسک در اسدآباد/ مردم پروتکل‌ها را جدی بگیرند

به گزارش همدان نوین، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از کاهش استفاده از ماسک بین شهروندان اسدآبادی خبر داد و گفت: آمارهای موجود از کرونا نباید این تصور را به وجود آورد که کرونا تمام شده است.

الهام عظیمی در همدان اظهار کرد: متاسفانه گاهی شاهد حضور افراد مبتلای به کرونا در شهر اسدآباد هستیم در صورتی که باید در قرنطینه خانگی باشند.

وی با اشاره به اینکه قانون جامعی نیز برای برخورد با اینگونه افراد بی‌توجه وجود ندارد گفت: طبق دستورالعمل‌ وزارت بهداشت فرد مبتلای مثبت موظف است ۱۴ روز پس از اعلام نتیجه آزمایش در قرنطینه باشد.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد با تاکید به اینکه این فرد پس از قرنطینه نباید تماسی حتی بااعضای خانواده خود داشته باشد افزود: با اجرای طرح شهیدسلیمانی تصمیماتی در هر شهر نسبت به جوانب مختلف این موضوعات و موارد مشابه اتخاذ می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق بازرسی‌ها استفاده از ماسک بین همشهریان اسدآبادی کاهش یافته است و این اتفاق ناشی از تفکرات اشتباه درباره کاهش آمار کرونا است خاطرنشان کرد: اگر آمار فعلی را می‌بینیم نباید تصور کنیم، دیگر آن سیر صعودی نخواهد داشت بلکه باید پرانگیزه‌تر از قبل شیوه‌های بهداشتی را رعایت کنیم چرا که کرونا هنوز هم در زندگی ما وجود خواهد داشت.

عظیمی ضمن اینکه از شهروندان خواست از کرونا نترسند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات به مصاف کرونا بروند تاکید کرد: قطعا شکست کرونا با رعایت شیوه‌های بهداشتی ممکن است.

وی با اشاره به اینکه ناقلین بدون علامت یکی از مشکلات اساسی در شیوع کرونا هستند گفت: این موضوع هم به استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات از جمله دورهمی‌های خانوادگی برمی‌گردد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.