امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14550
  پرینت تاریخ انتشار : 13 دسامبر 2020 - 10:00 | 6 بازدید
خانه جودو همدان روز یکشنبه در آیینی در مجموعه ورزشی تختی افتتاح شد.

خانه جودو همدان افتتاح شد

به گزارش همدان نوین، خانه جودو همدان روز یکشنبه در آیینی با حضور «آرش میراسماعیلی» رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون جودو، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران و فعالان ورزشی استان همدان در مجموعه ورزشی تختی افتتاح شد. رئیس فدراسیون جودو در این آیین افزود: استان همدان ورزشکاران مستعدی در رشته جودو […]

خانه جودو همدان افتتاح شد

به گزارش همدان نوین، خانه جودو همدان روز یکشنبه در آیینی با حضور «آرش میراسماعیلی» رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون جودو، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران و فعالان ورزشی استان همدان در مجموعه ورزشی تختی افتتاح شد.

رئیس فدراسیون جودو در این آیین افزود: استان همدان ورزشکاران مستعدی در رشته جودو دارد و با راه اندازی خانه جودو به طور قطع شاهد حضور پرشور علاقمندان این رشته ورزشی در عرصه رقابت ها خواهیم بود.

«آرش میراسماعیلی» اظهار داشت: استاندار و مدیران استان همدان، تعلق و توجه خاصی به رشته ورزشی جودو دارند که این موضوع کمکی دو چندان در پیشبرد برنامه های فدراسیون برای این استان محسوب می شود.

وی افزود: مدیریت ارشد اجرایی استان همدان آمادگی و تمایل خود را برای میزبانی مسابقات قهرمانی داخلی و خارجی جودو اعلام کردند که با رفع محدودیت های کرونایی برای تحقق این مهم تلاش خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: امیدوارم با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان و همراهی دیگر مسئولان به زودی شاهد ارتقا جایگاه ورزش جودو در استان همدان و موفقیت بیش از پیش جودکاران این استان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

میراسماعیلی تصریح کرد: امروز همه ما همچون قهرمانان بزرگ وظیفه ‌داریم به‌جایی که به ما هویت بخشیده خدمت کنیم و با اتحاد و همدلی، زمینه کسب موفقیت و افتخار برای میهن عزیزمان را فراهم کنیم.

بیش از ۲ هزار ورزشکار در رده های سنی مختلف رشته جودو استان همدان فعالیت دارند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.