امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14523
  پرینت تاریخ انتشار : 13 دسامبر 2020 - 12:40 | 3 بازدید
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان

کمک ۲۷ میلیارد تومانی نیکوکاران استان همدان به ایتام

به گزارش همدان نوین، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان، نیکوکاران و حامیان ۲۷ میلیارد تومان به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز کردند. پیمان ترکمانه روز یکشنبه در نشست هماهنگی اکرام ایتام افزود: در برنامه ریزی صورت گرفته تلاش داریم تا پایان سال جاری، ایتام […]

کمک ۲۷ میلیارد تومانی نیکوکاران استان همدان به ایتام

به گزارش همدان نوین، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان، نیکوکاران و حامیان ۲۷ میلیارد تومان به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

پیمان ترکمانه روز یکشنبه در نشست هماهنگی اکرام ایتام افزود: در برنامه ریزی صورت گرفته تلاش داریم تا پایان سال جاری، ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت مستقیم، ماهانه به ازای هر تَن ۷۰۰ هزار تومان از طریق حامیان دریافت کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۴۲ هزار حامی در سطح استان همدان برای حمایت از ایتام ثبت نام کرده اند و ماهانه مبلغ ۶۶ هزار تومان به حساب فرد مورد نظر واریز می‌کنند.

ترکمانه عنوان کرد: برای رسیدن به هدف تعیین شده، باید ۸۴ هزار حامی دیگر نیز تا پایان سال جاری به جمع حامیان استان اضافه شوند.

وی بیان کرد: در پویش «ایران مهربان» برنامه ریزی شده تا ۲۷ هزار کارمند، ۲۶ هزار تن از اصناف و ۱۱ هزار تن از صنعت‌کاران به جمع حامیان ایتام استان بپیوندند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: بر اساس اجرای این پویش، ۳۳ هزار تَن از جمعیت شهرستان همدان، ۱۶ هزار تن از ملایر، ۲۲ هزار نفر از نهاوند و تویسرکان و نزدیک به ۱۵ هزار تن دیگر نیز از سایر شهرستان‌ها به عنوان حامی جمع حامیان استان اضافه می‌شوند.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی اقتصادی، بسیاری از مشکلات خانواده‌های نیازمند با کمک نقدی حل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان نیز گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظفند در راستای اجرای این طرح و جذب حامی، نیروهای خود را برای این کار خدا پسندانه و کمک به ایتام دعوت کنند.

مصطفی آزادبخت با اشاره به اینکه کمک به بندگان نیازمند، ایتام و محسنین جایگاه والایی دارد، اظهار داشت: در جامعه اسلامی توجه به نیازمندان یکی از مهمترین وظایف مردم است و انتظار داریم مردم در پویش «ایران مهربان» مشارکت گسترده داشته باشند.

وی اضافه کرد: ۵۹ نماینده در دستگاه های اجرایی استان برای مشارکت کارمندان و جذب حامیان ایتام معرفی شدند تا این طرح با مشارکت حداکثری به نتیجه برسد.

آزادبخت عنوان کرد: برای رسیدن به هدف جذب ماهانه ۷۰۰ هزار تومان، برای هر یک از ایتام، باید علاوه بر روش‌های قدیمی، از روش های جدید و نوین جذب مشارکت مردمی استفاده شود.

وی با اشاره به فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تصریح کرد: افکار بلند و مهم این سردارِ شهید باعث نابودی داعش در خارج از مرزهای ایران اسلامی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد: استکبار جهانی، داعش را برای ورود به خاک ایران اسلامی به وجود آورده بود که با ورود سرداران شهید سلیمانی و همدانی این توطئه بی اثر شد.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۴۴ هزار خانواده زیر نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان به صورت ماهانه مستمری دریافت می‌کنند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.