امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14516
  پرینت تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2020 - 10:40 | 2 بازدید
فرماندار شهرستان بهار

توسعه اجتماعی شهرستان بهار با مشارکت سمن‌ها امکان پذیر است

به گزارش همدان نوین، فرماندار شهرستان بهار گفت: توسعه اجتماعی و فرهنگی این شهرستان با مشارکت همه نهادها به خصوص سازمان‌های مردم نهاد امکان پذیر می‌شود. احسان قنبری روز شنبه در نشست اعضای شورای توسعه و حمایت سازمانهای مردم نهاد شهرستان بهار با اشاره به ضرورت مشارکت آحاد مردم در حوزه های فرهنگی و اجتماعی […]

توسعه اجتماعی شهرستان بهار با مشارکت سمن‌ها امکان پذیر است

به گزارش همدان نوین، فرماندار شهرستان بهار گفت: توسعه اجتماعی و فرهنگی این شهرستان با مشارکت همه نهادها به خصوص سازمان‌های مردم نهاد امکان پذیر می‌شود.

احسان قنبری روز شنبه در نشست اعضای شورای توسعه و حمایت سازمانهای مردم نهاد شهرستان بهار با اشاره به ضرورت مشارکت آحاد مردم در حوزه های فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت:‌ از آنجایی که بنای هر حرکت ماندگار مبتنی بر حضور مردم به ویژه جوانان بوده، بنابراین سازمان‌های مردم نهاد رسالتی بزرگ در استمرار این مشارکت مردمی بر عهده دارند.

وی به برخی از اقدامات و عملکرد سازمانهای مردم نهاد اشاره و افزود: امسال به خاطر شیوع بیماری کرونا میزان همکاری با سمن‌ها تقلیل یافت اما بنابر جایگاه و اهمیت سمن‌ها در توسعه عمومی شهرستان، امیدواریم که با ریشه کنی این بیماری دوباره شاهد بازگشت نشاط و شادابی در میان سازمان های مردم نهاد و جامعه باشیم.

فرماندار بهار همچنین درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سال آینده گفت: آنچه که مردم را به پای صندوق‌های رای آورده داشتن امید به آینده ای بهتر است که در این میان سمن‌ها می توانند با امیدبخشی و در تعاملی سازنده با دولت و سایر نهادها، مشارکت مردم را در این دوره نیز تقویت کنند.

قنبری با ابزار خرسندی از نقش آفرینی های سمن‌ها در عرصه های اجتماعی و فرهنگی شهرستان، ضمن تایید برخورداری سازمان های مردم نهاد از ظرفیت‌های غنی فرهنگی، خواستار همکاری و مشارکت منظم و مستمر آنان با حوزه اجتماعی فرمانداری در رسیدن به توسعه متوازن در این شهرستان شد.

در این نشست برخی از مدیران عامل سمن‌های شهرستان بهار با ارائه دیدگاه ها و نظرات خود، ‌بر رفع موانع اداری سازمان های مردم نهاد و همکاری سایر نهادهای اجرایی شهرستان در اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی تاکید کردند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.