امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14474
  پرینت تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2020 - 14:35 | 3 بازدید
مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری شهرستان کبودراهنگ

هفته پژوهش بهانه‌ای برای شناسایی پژوهشگران برتر

به گزارش همدان نوین، مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری شهرستان کبودراهنگ شناسایی و معرفی پژوهشگران برتر، توانمندی های پژوهش و فناوری مراکز تحقیقاتی، فراهم کردن زمینه تجاری سازی علم، افزایش فضای همکاری بین پژوهشگران و ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی را از اهداف برگزاری هفته پژوهش و فناوری در این شهرستان برشمرد. […]

هفته پژوهش بهانه‌ای برای شناسایی پژوهشگران برتر

به گزارش همدان نوین، مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری شهرستان کبودراهنگ شناسایی و معرفی پژوهشگران برتر، توانمندی های پژوهش و فناوری مراکز تحقیقاتی، فراهم کردن زمینه تجاری سازی علم، افزایش فضای همکاری بین پژوهشگران و ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی را از اهداف برگزاری هفته پژوهش و فناوری در این شهرستان برشمرد.

مهدی پیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش متمرکز کشوری از  ۲۷ تا ۳۰ آذرماه برگزار می شود که دستاوردهای استان همدان نیز در آن نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: هم‌زمان با هفته پژوهش، بیست و یکمین نمایشگاه دستاورهای پژوهش و فناوری نیز برگزار خواهد. شد و کلیه مراسم این هفته در موعد مقرر از طریق درگاه اینترنتی www.msrt-expo.ir به صورت مجازی برای بازدید علاقمندان قابل دسترسی است.

پیری با اشاره به اینکه هفته پژوهش امسال از تاریخ ۲۲ تا ۲۸ آذرماه با شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» برگزار خواهد شد، گریزی به روزشمار برنامه های هفته پژوهش زد و گفت: «پژوهش و فناوری، مدرسه و دانشگاه»، «پژوهش و فناوری، مشارکت ملی»، «پژوهش، فناوری و جهش تولید»، «بزرگداشت پژوهشگران و فناوران  پژوهش»، «فناوری و علوم انسانی و اثربخشی اجتماعی» از جمله برنامه هایی است که در هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

وی در ادامه مطرح کرد: نهادینه کردن پژوهش در سطح جامعه به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، تجاری‌سازی علم و تولید ثروت از یافته‌های علمی، رفع نیاز جامعه از طریق ارتباط دانشگاه و صنعت، تبدیل فکر و اندیشه به محصولات تجاری از تکالیف مهم پژوهشگران و سازمان‌های وابسته به پژوهش و فناوری محسوب می شود.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری شهرستان کبودراهنگ خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته پژوهش، پارک علم و فناوری نمایشگاه دستاورهای پژوهش و فناوری و فن بازار بازار استان همدان را از تاریخ ۱۵ تا ۲۰ آذرماه برگزار کرد تا زمینه ای برای شناسایی و معرفی پژوهشگران برتر و امکان تجاری سازی یافته های پژوهش و فناوری در استان همدان باشد.

وی یادآور شد: دست اندرکاران مراکز رشد تابعه پارک علم و فناوری استان در شهرستان ها نیز با به کارگیری همه ظرفیت ها و با تکیه بر دانش و توان علمی خود شعار هفته پژوهش را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

وی ابرازامیدواری کرد که پژوهشگران جوان شهرستان کبودراهنگ با سعی و تلاش روزافزون در بسط و توسعه تحقیقات و فناوری که بی شک زمینه ساز توسعه اقتصادی شهرستان خواهد بود، از هیچ تلاشی بازنمانند.

به گزارش ایسنا، هفته پژوهش در استان همدان از ۱۵ تا ۲۰ آذرماه جاری برگزار و با معرفی ۴۷ نفر پژوهشگر و فناور برتر استان پایان شد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.