امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14477
  پرینت تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2020 - 14:57 | 4 بازدید
فرماندار خبر داد

مطالبه ۶۰ میلیاردی تأمین اجتماعی اسدآباد از کارفرمایان و بیمه‌شدگان

به گزارش همدان نوین، فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: تأمین اجتماعی اسدآباد افزون بر ۶۰ میلیارد ریال مطالبات معوق از کارفرمایان و بیمه شدگان دارد که نیازمند همراهی این افراد برای اجرای بهتر تعهدات به مخاطبان است. سعید کتابی شنبه ۲۲ آذرماه در دیدار با رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر […]

مطالبه ۶۰ میلیاردی تأمین اجتماعی اسدآباد از کارفرمایان و بیمه‌شدگان

به گزارش همدان نوین، فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: تأمین اجتماعی اسدآباد افزون بر ۶۰ میلیارد ریال مطالبات معوق از کارفرمایان و بیمه شدگان دارد که نیازمند همراهی این افراد برای اجرای بهتر تعهدات به مخاطبان است.

سعید کتابی شنبه ۲۲ آذرماه در دیدار با رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر از جمعیت ۱۰۰ هزار و ۹۰۱ نفری اسدآباد، ۴۷ هزار ۹۶۴ نفر از جمعیت روستایی و شهری اسدآباد برابر با ۴۷ درصد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی بوده و از خدمات بیمه تأمین اجتماعی استفاده می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون در شهرستان اسدآباد ۲۲۷ نفر مشغول به کار بوده و توسط تأمین اجتماعی بیمه اجباری جدید شده اند، افزود: در سال ۹۹ با حذف تمدید اعتبار حضوری دفترچه های درمانی در تأمین اجتماعی، استعلام آنی توسط سامانه های مراکز درمانی صورت می گیرد که با وجود بیماری کرونا گام بزرگی در راستای عدم مراجعه و افزایش سرعت انجام کار بوده است.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی اسدآباد هم تصریح کرد: سرویس های غیرحضوری با نام ۳۰۷۰ در راستای اجرای ۳۰ فرآیند سازمان تأمین اجتماعی برای ۷۰ میلیون مراجعه در دست انجام قرار دارد که تا اوایل  بهمن ماه به اتمام خواهد رسید.

کمال شعبانی از مزایای طرح مهم سرویس های غیرحضوری ۳۰۷۰ را رضایتمندی مخاطبان برای عدم مراجعه حضوری و صرفه جویی در وقت عنوان کرد و یادآور شد: در راستای اتمام اجرای طرح پرونده های الکترونیک توسط شعبه تأمین اجتماعی اسدآباد حدود ۳۵ هزار جلد از پرونده های بیمه شدگان و مستمری بگیران در سال ۹۹ به پرونده الکترونیک مبدل شد که این امر منجر به میزان ضریب اطمینان از نگهداری اطلاعات و نیز محافظت فیزیکی و همچنین بالا رفتن سرعت دسترسی و نقل و انتقال پرونده ها شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه از ۱۴ هزار و ۳۶۸ نفر بیمه شده اصلی تأمین اجتماعی در شهرستان اسدآباد تعداد ۲۷۵ نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند که بیمه تأمین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه افزون بر ۴۰۳ میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال به بیمه‌شدگان تحت پوشش تأمین اجتماعی شهرستان شامل بازنشسته، از کارافتاده، عائله‌مندی و … مستمری پرداخت شده است.

شعبانی تعداد مستمری‌بگیران اصلی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی را ۲۷۲۶ نفر و مستمری‌بگیران تبعی را ۴۴۰۰ نفر برشمرد و مطرح کرد: ۴۷ هزار و ۹۶۴ نفر در این شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی بوده که از این تعداد، ۱۴ هزار و ۳۶۸ نفر بیمه‌شده اصلی و ۲۶ هزار و ۴۷۰ نفر بیمه‌شده تبعی هستند.

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه توسط شعبه تأمین اجتماعی شهرستان ۱۵ هزار و ۲۸۸ جلد دفترچه درمانی صادر، تمدید اعتبار و  صدور المثنی، تجدیدی صورت گرفته که از این تعداد ۱۰ هزار و ۵۱ جلد تجدیدی، ۴۹۲۹ جلد تمدید اعتبار، ۱۸۸ جلد صادره و ۱۲۰ جلد صدور المثنی بوده است.

شعبانی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر این شهرستان دارای ۲۶۱۲ کارگاه فعال بوده که طی مدت فوق از این تعداد کارگاه و شرکت های تابعه ۳۶۷۵ مورد برای یک تا سه بار توسط شعبه تأمین اجتماعی اسدآباد بازرسی و نظارت صورت گرفته است.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اسدآباد در پایان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون به علت وضعیت کرونا به صورت کوتاه مدت به ۱۴۰ نفر از بیمه شدگان اسدآبادی افزون بر شش میلیارد ریال  بیمه بیکاری پرداخت شده است.

انتهای پیام

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.