امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14471
  پرینت تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2020 - 14:15 | 11 بازدید
سخنگوی اورژانس همدان خبر داد

افزایش مأموریت‌های ترافیکی اورژانس در ایام سرد سال

به گزارش همدان نوین، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان از افزایش مأموریت‌های ترافیکی اورژانس در ایام سرد سال خبر داد. عباس اولیاسمیع  با بیان اینکه با ورود فصل سرما و شروع بارش‌ها مأموریت‌های ترافیکی اورژانس نسبت به ایام خشک سال بیشتر می‌شود، تصریح کرد: حوادثی مانند لیز خوردن و […]

افزایش مأموریت‌های ترافیکی اورژانس در ایام سرد سال

به گزارش همدان نوین، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان از افزایش مأموریت‌های ترافیکی اورژانس در ایام سرد سال خبر داد.

عباس اولیاسمیع  با بیان اینکه با ورود فصل سرما و شروع بارش‌ها مأموریت‌های ترافیکی اورژانس نسبت به ایام خشک سال بیشتر می‌شود، تصریح کرد: حوادثی مانند لیز خوردن و سر خوردن عابران پیاده و حوادث ترافیکی که به سبب لغزندگی جاده‌هاست، در ابتدای فصل سرما بیشتر می‌شود چراکه مردم هنوز آمادگی لازم برای مواجهه با این شرایط را ندارند.

وی با بیان اینکه طرح امداد زمستانه دستگاه‌های خدمات‌رسان هر ساله از ۲۰ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۲۰ مرداد ادامه دارد، افزود: طرح امداد زمستانه یک طرح کشوری است و ۳۰ دستگاه خدمات‌رسان مانند هلال‌احمر و راهداری به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این طرح حضور دارند و هر دستگاه وظیفه خود را برای کمک به مردم انجام می‌دهد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان مطرح کرد: اورژانس هنگام وقوع مشکلات و حوادث، در حوزه نجات شرح وظیفه‌ای ندارد و فقط از نظر درمانی ورود می‌کند و اقدامات پیش بیمارستانی را انجام می‌دهد.

وی در رابطه با تجهیزات مورد نیاز در اورژانس بیان کرد: در ۳۶۵ روز سال لازم است داروها و اقلام پیش‌بیمارستانی در اختیار پایگاه‌ها و نیروها قرار داده شود و برای ایام سرد سال هم لازم است ماشین‌ها سرویس و به یخ شکن مجهز باشند، به طور کلی آمبولانس‌های ما مجهز هستند و مشکلی در این زمینه نداریم.

اولیاسمیع با بیان اینکه ۳۷ پایگاه جاده‌ای، ۲۲ پایگاه شهری و یک پایگاه اورژانس هوایی در سطح استان همدان وجود دارد، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و ۴۲۰ نیروی ستادی و عملیاتی در استان همدان حضور دارند.

وی در رابطه با تأثیر شیوع کرونا بر عملیات‌های اورژانس نیز یادآور شد: شیوع کروناویروس، مأموریت‌هایی که از سطح اورژانس پایینی برخوردار بودند را کاهش داده اما مراجعات تنفسی که مردم شک دارند که ممکن است درگیر کروناویروس شده باشند، افزایش پیدا کرده است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.