امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 14301
  پرینت تاریخ انتشار : 08 دسامبر 2020 - 20:00 | 2 بازدید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان

مبتلایان به کرونا در استان همدان به ۹ هزار و ۴۴۳ نفر رسید

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۹ هزار و ۴۴۳ مورد مثبت از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های این استان بستری و در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۳۱ بیمار جدید شناسایی شدند. محمد طاهری روز سه شنبه اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم […]

مبتلایان به کرونا در استان همدان به ۹ هزار و ۴۴۳ نفر رسید

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۹ هزار و ۴۴۳ مورد مثبت از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های این استان بستری و در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۳۱ بیمار جدید شناسایی شدند.

محمد طاهری روز سه شنبه اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۷ مورد بوده که از این تعداد ۸۵ مورد در بخش عادی و ۱۸ نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند همچنین حال ۳۹ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی افزود: ۱۰ تن به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و شمار متوفیان این استان از ابتدای همه‌گیری این ویروس تاکنون به یک هزار و ۳۱۹ مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان ها گفت: تاکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در اسدآباد ۳۲۷، بهار ۵۴۲، تویسرکان ۵۸۱، رزن ۳۶۱، درگزین ۱۶۱، فامنین ۱۶۳ و کبودراهنگ ۵۸۰ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۷۶۱ نفر در ملایر، یک هزار و ۶۵ در نهاوند، سه هزار و ۶۴۸ نفر در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شدند که ۲۵۴ نفر از بیماران بستری، غیربومی و از خارج استان هستند.

وی از شهروندان خواست با مجریان طرح شهید سردار سلیمانی برای کنترل بیماری همکاری لازم را داشته باشند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.