امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 14298
  پرینت تاریخ انتشار : 08 دسامبر 2020 - 19:30 | 2 بازدید
کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان

هوای سرد در همدان ماندگار است

به گزارش همدان نوین، کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: آسمان بیشتر نقاط استان از امروز/ سه شنبه/ تا اواسط هفته آینده در اکثر ساعات نیمه ابری و هوای سرد در این استان ماندگار است. روح الله زاهدی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، در ترازهای بالاتر […]

هوای سرد در همدان ماندگار است

به گزارش همدان نوین، کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: آسمان بیشتر نقاط استان از امروز/ سه شنبه/ تا اواسط هفته آینده در اکثر ساعات نیمه ابری و هوای سرد در این استان ماندگار است.

روح الله زاهدی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، در ترازهای بالاتر موج‌های ضعیفی دیده می‌شود که برای فردا شب می‌تواند باعث افزایش ابر و ناپایداری‌های ضعیفی شود که در چند نقطه از استان شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

وی پیش بینی کرد: هوای سرد تا اوایل هفته آینده در استان حاکم است هر چند به تناوب می تواند یک تا ۲ درجه نوسان داشته باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه دمای کمینه تمام شهرهای استان منفی بوده است، عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و رزن با چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

زاهدی خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای هوای این شهر سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.