امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 14295
  پرینت تاریخ انتشار : 08 دسامبر 2020 - 19:00 | 2 بازدید
فرماندار کبودراهنگ:

دورهمی خانوادگی در شب یلدا کم شود

به گزارش همدان نوین، فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: مردم در شب یلدا دورهمی‌های خانوادگی را کم کنند که در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها، دوباره با مشکل جدی مواجه می‌شویم. حجت اله مهدوی روز سه شنبه در ستاد مقابله و پیشگیری ویروس کرونا شهرستان کبودراهنگ گفت: از زمان طرح اعمال محدودیت‌ها […]

دورهمی خانوادگی در شب یلدا کم شود

به گزارش همدان نوین، فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: مردم در شب یلدا دورهمی‌های خانوادگی را کم کنند که در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها، دوباره با مشکل جدی مواجه می‌شویم.

حجت اله مهدوی روز سه شنبه در ستاد مقابله و پیشگیری ویروس کرونا شهرستان کبودراهنگ گفت: از زمان طرح اعمال محدودیت‌ها از وضعیت قرمز به نارنجی رسیدیم و بازرسی‌ها باید نسبت به وضعیت نارنجی انجام شود.

به گفته وی در این مدت ۱۰ گروه بازرسی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی انجام دادند که به ۲۳۹ مورد اخطار، ۲۲۰ مورد اصلاح و ۱۹ مورد پلمب، منجر شد.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه محدودیت ورود خودروهای غیربومی به شهرستان ادامه دارد، اظهار داشت: در ۲ هفته گذشته ۹۸۹ مورد از ورود خودرو های غیر بومی جلوگیری شده و ۷۳ مورد جریمه یک میلیونی اعمال شده است و این محدودیت‌ها باید ادامه داشته باشد تا از این وضعیت خارج شویم.

مهدوی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: این طرح با دقت در شهرستان پیگیری می شود و تمام ظرفیت‌های شهرستان در اجرای این طرح آماده هستند.

وی از همکاری مردم، اصناف و تلاش شبانه روزی مسوولان شهرستان در تبدیل وضعیت شهرستان از وضعیت قرمز به نارنجی، قدردانی کرد.

مهدوی با تاکید بر اینکه با وضعیت نارنجی همچنان برگزاری مراسم عروسی و عزاداری ممنوع است و مردم از تجمعات باید خودداری کنندو مکانهای ورزشی رو باز و سالن های بدنسازی با حداقل ظرفیت شروع به کار خواهند کرد.

وی ادامه داد: مردم و اصناف همچنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها کوشا باشند تا از وضعیت نارنجی به زرد برسیم.

علی احمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ نیز با اشاره به اینکه این شهرستان نیازمند دستگاه سی تی اسکن و پنج دستگاه محلول پاش است، افزود: با وجود افزایش تست‌های کرونا در این ۲ هفته آمار ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده ولی همچنان آمار فوتی‌ها بالاست که با کمی غفلت به وضعیت قرمز برمی‌گردیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ نیز با بیان اینکه با شروع طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، شهرستان به ۱۸ قسمت و ۱۴۰ محله تقسیم بندی شده است از مردم خواست با افرادی که به این منظور به در منزل آنها مراجعه می‌کنند همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ محرمعلی حبیبی افزود: در طرح حاج قاسم سلیمانی هم اکنون ۴۵۰ بسته معیشتی تهیه شده و در اختیار آسیب دیدگان از کرونا قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این طرح بیشتر برای غربالگری، شناسایی و حمایتی است و ۳۶۰ تیم آموزش دیده در این طرح انجام وظیفه خواهند کرد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.