- کارگردان متهم به تجاوز دوباره محاکمه میشود
- روایت امیر عبداللهیان از روز اول سفر رییس جمهور به پاکستان
- معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند/ ویدئو
- صحبتهای مهران مدیری درباره گرانیها و مقایسه قیمت برخی کالا ها در گذر زمان/ ویدئو
- به من توهین و مورد ضرب و جرح قرار گرفتم اما بحث تجاوز مطرح نبوده/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
- شهریههای سنگین مدارس غیردولتی/ وقتی پول حرف اول را میزند
۴۰ خدمت شرکت توزیع برق همدان غیرحضوری شد
به گزارش همدان نوین، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از ارائه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان همدان در اپلیکیشن «برق من» به صورت غیرحضوری خبر داد. شیرزاد جمشیدی امروز در همدان از ارائه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان به صورت الکترونیکی خبر داد و اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا سعی […]
به گزارش همدان نوین، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از ارائه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان همدان در اپلیکیشن «برق من» به صورت غیرحضوری خبر داد.
شیرزاد جمشیدی امروز در همدان از ارائه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان به صورت الکترونیکی خبر داد و اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا سعی کردیم تمام خدمات شرکت را در استان به صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه دهیم.
وی با اشاره به راهاندازی اپلیکیشن «برق من» در کشور گفت: با این اپلیکیشن دسترسی آسان به خدمات فراهم شده و هماستانیها میتوانند آن را نصب و از ۴۰ خدمت شرکت به صورت غیرحضوری بهرهمند شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با بیان اینکه نرمافزار «برق من» در کافه بازار و سایت شرکت توزیع برق استان در دسترس است افزود: در این برنامه خدمات در چهار بخش، مشاهده صورتحساب، خدمات مشترکین، برق امید و خاموشی طراحی شده که شهروندان به راحتی میتوانند با مراجعه به این بخشها از خدمات شرکت بهرهمند شوند.
جمشیدی با بیان اینکه امکان مشاهده قبوض از سوی مشترکین با نصب این اپلیکیشن وجود دارد و آنها میتوانند به این طریق آن را پرداخت کنند گفت: مشاهده سابقه مصرف و پرداخت، ثبت خاموشیها، اعلام مشکل روشنایی معابر، ثبت خسارت وارده به شبکه، سرقت برق و دیگر خدمات از طریق این برنامه امکانپذیر است.
وی بیان کرد: با ورود به این اپلیکیشن و ثبت درخواست، اطلاعات سریع به همکاران ارجاع و پیرو آن با ارسال پیامک به مشترک اطلاعرسانی میشود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خاطرنشان کرد: اگر کار ستادی و اداری باشد بلافاصله پاسخ داده میشود و در صورت نیاز به کار عملیاتی و مراجعه باشد که بعد از مراجعه اکیپهای عملیاتی و انجام کار، به صورت سیستمی به مشترک اعلام میشود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.