امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 14259
  پرینت تاریخ انتشار : 08 دسامبر 2020 - 13:26 | 2 بازدید
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان

۳۱۳ حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان مسدود شد

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: امسال ۳۱۳ حلقه چاه غیرمجاز در این استان مسدود شد که شهرستان کبودراهنگ با ۱۱۲ چاه بیشترین و فامنین با یک چاه کمترین تعداد انسداد چاه‌های غیرمجاز را به خود اختصاص دادند. منصور ستوده روز سه شنبه در این باره با بیان اینکه شهرستان […]

۳۱۳ حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان مسدود شد

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: امسال ۳۱۳ حلقه چاه غیرمجاز در این استان مسدود شد که شهرستان کبودراهنگ با ۱۱۲ چاه بیشترین و فامنین با یک چاه کمترین تعداد انسداد چاه‌های غیرمجاز را به خود اختصاص دادند.

منصور ستوده روز سه شنبه در این باره با بیان اینکه شهرستان همدان نیز با انسداد ۷۷ چاه غیرمجاز در رتبه دوم قرار دارد افزود: دادگستری، نیروی انتظامی و دستگاه‌های اجرایی همکاری بسیار مناسبی با این شرکت در انسداد چاه‌های غیرمجاز استان دارند.

وی ادامه داد: با اجرای طرح تعادل بخشی از نیمه دوم سال ۹۳ در همدان تاکنون، نزدیک به ۵۰۵۰ حلقه چاه غیرمجاز پر و مسدود شده که موجب صرفه‌جویی بیش از ۳۳۴ میلیون مترمکعب در مصرف آب‌های زیرزمینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه گروه های گشت و بازرسی به طور شبانه‌روزی دشت‌های استان را بازرسی می‌کنند عنوان کرد: ۲۳ گروه گشت و بازرسی در راستای نظارت بر چاه‌های مجاز، جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز و برداشت شن و ماسه از رودخانه‌های استان به طور شبانه‌روز دشت‌ها را کنترل می‌کنند.

ستوده خاطرنشان کرد: با چاه‌های مجاز استان که برداشت بیشتر از پروانه بهره‌برداری دارند نیز برخورد می‌شود تا در راستای حفاظت از منابع آبی استان همدان گام‌های اساسی و جدی برداشت.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۹۷ کنتور هوشمند بر روی چاه های مجاز نصب شده است و بر اساس پیش‌بینی برنامه اقتصاد مقاومتی تا پایان سال ۱۳۹۹، تعداد این کنتورها به ۵۰۰ عدد می‌رسد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.