امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 14250
  پرینت تاریخ انتشار : 07 دسامبر 2020 - 23:00 | 1 بازدید
یک مسئول مطرح کرد

همسان‌سازی حقوق ۴۴۰۰ بازنشسته صندوق بیمه اجتماعی همدان

به گزارش همدان نوین، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان با اشاره به اینکه با همسان سازی حقوق بازنشستگان ۵۲ درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شده است، گفت: در استان همدان ۴۴۰۰ خانواده از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مستمری دریافت می‌کنند که مشمول طرح همسان سازی شدند.. وی […]

همسان‌سازی حقوق ۴۴۰۰ بازنشسته صندوق بیمه اجتماعی همدان

به گزارش همدان نوین، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان با اشاره به اینکه با همسان سازی حقوق بازنشستگان ۵۲ درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شده است، گفت: در استان همدان ۴۴۰۰ خانواده از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مستمری دریافت می‌کنند که مشمول طرح همسان سازی شدند..

وی با بیان اینکه ۵۵۰۰ خانواده از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مستمری دریافت می‌کنند، افزود: معوقات بازنشستگان این صندوق نیز پرداخت شده است و امید خوبی در بین جامعه هدف صندوق ایجاد شد.

سماواتی با اشاره به اینکه ۱۱۲ هزار خانواده در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان عضویت دارند، تصریح کرد: در سال جاری ۶۹۰۰ نفر ثبت نام جدید در این صندوق انجام گرفت که ۲۰ درصد از سهمیه ابلاغی استان بالاتر بوده است.

وی با بیان اینکه شهرستان های فامنین و همدان نسبت به سهمیه وضعیت مطلوبی دارند، افزود: در فروردین ماه به علت شیوع کرونا و مشکلاتی که برای معیشت خانواده‌ها به وجود آمده، باعث شد در واریز حق بیمه‌ها شیب پایینی داشته باشیم که در اردیبهشت ماه این روند افزایشی شد و وضعیت بهبود یافت.

سماواتی با تأکید بر اینکه امیدواریم شرایط کرونا طوری پیش‌ برود که جامعه هدف ما کمترین آسیب را ببیند و مشکلی پیش نیاید، یادآور شد: به علت شیوع ویروس کرونا تمامی کارگزاری‌های صندوق بیمه روستائیان و عشایر به دستگاه پوز مجهز شده و کار را کاملاً الکترونیک کرده‌ایم که نیاز به حضور افراد در کارگزاری‌ها نباشد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان خاطرنشان کرد: با مصوبه دولت یک میلیون و ۴۰۰ هزار فاقد بیمه در کشور قرار است به صندوق بیمه روستائیان و عشایر اضافه شوند، اینکه سهم استان چقدر باشد هنوز مشخص نیست اما به زودی اعلام می‌شود در استان چه تعداد مشمول این طرح خواهند بود.

وی در پایان گفت: حق بیمه این افراد در سال اول به صورت رایگان خواهد بود و در سال های بعد با پرداخت یک درصد، دو درصد و … از حق بیمه عضو صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خواهند شد و در سال ششم افراد باید حق بیمه را به‌طور کامل پرداخت کنند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.