امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 14190
  پرینت تاریخ انتشار : 07 دسامبر 2020 - 15:59 | 1 بازدید
رئیس پلیس راهور شهرستان:

محدودیت تردد پلاک‌های غیربومی در همدان به قوت خود باقی است

به گزارش همدان نوین، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: محدودیت تردد پلاک‌های غیربومی در همدان به قوت خود باقی است. سرهنگ فرخ جمالی  با بیان اینکه تردد پلاک‌های غیربومی در هفته سوم اجرای محدودیت‌ها نسبت به دو هفته اول بیشتر شده است، اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی تردد […]

محدودیت تردد پلاک‌های غیربومی در همدان به قوت خود باقی است

به گزارش همدان نوین، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: محدودیت تردد پلاک‌های غیربومی در همدان به قوت خود باقی است.

سرهنگ فرخ جمالی  با بیان اینکه تردد پلاک‌های غیربومی در هفته سوم اجرای محدودیت‌ها نسبت به دو هفته اول بیشتر شده است، اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی تردد شبانه به ویژه در بلوار ارم و مسیر گنجنامه کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه جاده گنجنامه که دیروز به علت بارندگی مسدود شده بود، بازگشایی شده است، بیان کرد: این مسیر و بلوار ارم هر روز از ساعت ۱۶ به علت محدودیت‌های تردد بسته می‌شوند.

جمالی مطرح کرد: با توجه به شرایط جوی ناپایدار و وضعیت بارندگی در شهر رانندگان دقت کافی را داشته و مواظب عابران پیاده باشند همچنین از آنجا که در هنگام بارندگی کاهش میدان دید وجود دارد در مکان‌های لغزنده با دقت و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه برخورد با خودروهای آفرود همچنان وجود دارد، گفت: پلیس با آفرودسوارانی که قوانین را رعایت نکنند و خودرو را از حالت ظاهری خود خارج کنند، برخورد می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با رانندگانی که پلاک خودرو را مخدوش می‌کنند، برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات برخورد می‌شود و علاوه بر اینکه اعمال قانون می‌شوند پرونده قضایی برای آن‌ها تشکیل شده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.