امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 14187
  پرینت تاریخ انتشار : 07 دسامبر 2020 - 15:58 | 1 بازدید
به دنبال بارش برف از دو روز گذشته در کبودراهنگ

بارش برف و مشکل روستائیان کبودراهنگ در تردد

به گزارش همدان نوین، به دنبال بارش برف از دو روز گذشته در کبودراهنگ مردم برخی از روستاها به علت نامناسب بودن جاده با مشکل تردد مواجه شدند به طوریکه اهالی روستای «قوره جینه» بیش از همه به مشکل برخوردند بنابراین درخواست کردند صدایشان را به گوش مسئولان شهرستان برساند. یکی از اهالی روستای انتقادش […]

بارش برف و مشکل روستائیان کبودراهنگ در تردد

به گزارش همدان نوین، به دنبال بارش برف از دو روز گذشته در کبودراهنگ مردم برخی از روستاها به علت نامناسب بودن جاده با مشکل تردد مواجه شدند به طوریکه اهالی روستای «قوره جینه» بیش از همه به مشکل برخوردند بنابراین درخواست کردند صدایشان را به گوش مسئولان شهرستان برساند.

یکی از اهالی روستای انتقادش را اینگونه بیان کرد: بنده از اهالی روستای قوره جینه هستم، با آمدن زمستان مشکلات راه این روستا چندین برابر می شود، از ساعت دو عصر یکشنبه چندین ماشین گرفتار در برف هستند و اداره راهداری هم هیچ اقدام برفروبی انجام نداده است. خواهش می کنم مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند تا این روستای پربارش از لحاظ برف جاده مناسبی برای تردد داشته باشد.

وی ادامه داد: این مشکل امروز ما نیست، در مجموع رسیدگی به این جاده فرعی در زمستان خیلی ضعیف است در حالیکه این روستا و روستای ولی محمد افزون بر ۱۶۰۰ نفر جمعیت دارند بنابراین درخواست داریم برای سهولت رفت و آمد اهالی این روستاها رسیدگی به این جاده در دستور کار مسئولان ذیربط قرار گیرد.

برای پیگیری موضوع ضمن برقراری ارتباط با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کبودراهنگ، پیگیر مشکل راه روستای قوره جینه شدم. علی رهبر در ابتدا در گفت‌وگو با ایسنا، با قدردانی از صبر و شکیبایی اهالی روستای قوره جینه و همه شهروندان شهرستان کبودراهنگ مطرح کرد: همکاران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کبودراهنگ از ابتدای شروع بارش برف در سطح شهرستان نسبت به برفروبی و نمک پاشی راه های اصلی اقدام کرده و در جاده ها حضور دارند.

وی ادامه داد: با توجه به تداوم بارش ها و کولاک شدید در محورهای اصلی و همچنین ترافیک بیشتر جاده های اصلی نسبت به راه های روستایی تا بازگشایی کامل راه های اصلی نسبت به برفروبی راه های روستایی اقدام نمی شود بنابراین از همه همشهریان تقاضا داریم با ماشین های مطمئن و دارای تجهیزات کامل زمستانی به ویژه لاستیک یخ شکن و زنجیرچرخ سفر کنند تا در این روزهای برفی شاهد حادثه و رنجش خاطر روستائیان عزیز نبا شیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کبودراهنگ در پایان گفت: برای آمادگی بیشتر و بازگشایی زودتر راه های روستایی چنانچه دهیاری یا اهالی روستا داوطلبانه تراکتور جفت شش سیلندر داشته باشند، تیغه برفروبی از سوی اداره راهداری کبودراهنگ در اختیار آنها قرار می گیرد تا راه روستای خود و اطراف را زودتر و با تراکتور خود بازگشایی کنند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.