امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 14174
  پرینت تاریخ انتشار : 06 دسامبر 2020 - 18:33 | 2 بازدید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان

کرونا مرگ یک هزار و ۳۰۵ نفر را در استان همدان رقم زد

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:  ۹ تن به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و شمار متوفیان این استان از ابتدای همه‌گیری این ویروس تاکنون به یک هزار و ۳۰۵ مورد رسیده است. محمد طاهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار […]

کرونا مرگ یک هزار و ۳۰۵ نفر را در استان همدان رقم زد

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:  ۹ تن به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و شمار متوفیان این استان از ابتدای همه‌گیری این ویروس تاکنون به یک هزار و ۳۰۵ مورد رسیده است.

محمد طاهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۷ مورد بوده که از این تعداد ۴۸ مورد در بخش عادی و ۱۸ نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند همچنین حال ۴۴ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی افزود: طبق آخرین آمار، از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون  ۹ هزار و ۳۶۷ مورد مثبت بستری در بیمارستان های استان ثبت شده که در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۳۲ بیمار جدید در مراکز درمانی استان همدان بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان ها گفت: تاکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در اسدآباد ۳۲۱، بهار ۵۳۷، تویسرکان ۵۴۷، رزن ۳۵۷، درگزین ۱۶۰، فامنین ۱۶۳ و کبودراهنگ ۵۷۵ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۷۵۳ نفر در ملایر، یک هزار و ۶۱ در نهاوند، سه هزار و ۶۱۵ نفر در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شدند که ۲۵۱ نفر از بیماران بستری، غیربومی و از خارج استان هستند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.