امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 14177
  پرینت تاریخ انتشار : 06 دسامبر 2020 - 18:52 | 32 بازدید
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان

جاده گنجنامه همدان مسدود شد

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با توجه به ریزش برف و لغزنده شدن سطح جاده گنجنامه از حدفاصل میدان عباس‌آباد توسط عوامل راهور مسدود شد. سرهنگ فرخ جمالی روز یکشنبه بیان کرد: مسیر هفت کیلومتری گنجنامه یکی از مسیرهای حادثه خیز همدان است که بخشی از سوانح درون […]

جاده گنجنامه همدان مسدود شد

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با توجه به ریزش برف و لغزنده شدن سطح جاده گنجنامه از حدفاصل میدان عباس‌آباد توسط عوامل راهور مسدود شد.

سرهنگ فرخ جمالی روز یکشنبه بیان کرد: مسیر هفت کیلومتری گنجنامه یکی از مسیرهای حادثه خیز همدان است که بخشی از سوانح درون شهری در این مسیر توریستی رخ می دهد.

وی اضافه کرد: با توجه به ریزش برف و لغزنده شدن مسیر گنجنامه، برای پیشگیری از بروز هر گونه سانحه احتمالی این جاده توسط عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی از صبح امروز /یکشنبه/مسدود شد.

رییس پلیس راهور همدان بیان کرد: پیش از مسدود کردن این مسیر، در راستای محدودیت های ترافیکی پیش بینی شده تردد از ساعت ۱۶ تا ۲۴ در این جاده ممنوع بود اما امروز به علت ریزش برف محدودیت تردد از صبح آغاز شده است.

سرهنگ جمالی عنوان کرد: میدان رسالت شهر همدان نیز یکی از نقاط حادثه خیز و پرترافیک هنگام ریزش برف و باران است اما به علت اجرای طرح عمرانی از سوی شهرداری و جمع آوری آب های سطحی، این مشکل امسال رفع شد.

وی ادامه داد: محدودیت ترافیکی در بلوار ارم شهر همدان از ساعت ۱۶ اعمال می شود همچنین با توجه به وضعیت نارنجی شهر همدان، ورود خودروهای غیر بومی این شهرستان ممنوع است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.