امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14113
  پرینت تاریخ انتشار : 05 دسامبر 2020 - 21:15 | 19 بازدید
معاون استاندار همدان:

خدمت به مردم سیاست محوری دولت در نظام اسلامی است

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: خدمت‎رسانی بهینه و مطلوب به مردم سیاست اصولی و محوری دولت در مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بر همین اساس مدیران به‎صورت شبانه‎روزی و جهادی از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نیستند. «مصطفی آزادبخت» روز پنجشنبه در آیین معارفه و تودیع […]

خدمت به مردم سیاست محوری دولت در نظام اسلامی است

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: خدمت‎رسانی بهینه و مطلوب به مردم سیاست اصولی و محوری دولت در مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بر همین اساس مدیران به‎صورت شبانه‎روزی و جهادی از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نیستند.

«مصطفی آزادبخت» روز پنجشنبه در آیین معارفه و تودیع فرمانداران قدیم و جدید شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و همراهی ایادیشان به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان هستند که اگر عملکرد ما در حوزه‌های مدیریتی ضعیف باشد، به‎واقع در جهت تحقق نیت شوم آن‌ها حرکت کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: عملکرد ضعیف در حوزه‌های مدیریتی موجب ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان و تحقق خواست دشمنان نظام اسلامی خواهد شد.

این مقام مسئول از مسئولان استان خواست کار مردم را با اخلاق نیکو و تکریم ارباب رجوع و به‎درستی پیگیری کرده و انجام دهند و برخورد شایسته با مردم را مصداق پاسداری از خون شهدا و رنجاندن و ناراضی کردن آن‌ها را ریختن آب به آسیاب دشمن بدانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تأکید کرد: برای پیشبرد اهداف راهی جز تعامل و هم‎افزایی نداریم؛ بر این اساس سیاست دولت و نظام نیز تعامل همه‎جانبه است و بر همین اساس برنامه سه‎ساله استان به همت استاندار و محوریت استانداری تدوین شده است.

آزادبخت اظهار کرد: فرمانداران باید از ظرفیت‌های موجود به‌ویژه هم‌فکری و همراهی ائمه جمعه و نمایندگان مجلس برای پیشبرد اهداف و کارها در راستای خدمت بهینه به مردم به‌خوبی استفاده کنند و در هر شهرستان با حفظ جایگاه مثلت خدمت‌گزاری فرماندار، امام‌جمعه و نماینده مجلس شکل بگیرد.

وی بیان کرد: باید با کمک همه افراد، سیاسیون، احزاب و روحانیون جبهه واحد برای خدمت به مردم تشکیل شود که درصورت عدم همراهی و همکاری یکی از اضلاع این مثلث، به‌طور حتم روند خدمت‌رسانی به مردم دچار مشکل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تأکید بر اینکه برای پاسداری از خون شهدا باید دنبال خدمت خاضعانه و خالصانه به مردم باشیم، تصریح کرد: سیاست دولت خدمت به مردم با توجه به دو مؤلفه اقتصاد و معیشت در کنار حفظ سلامت است و در این وضعیت دولت بنای تعطیل کردن کشور را ندارد.

آزادبخت تصریح کرد: دستاوردهای کشور بسیار زیاد و چشمگیر است و در این بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‎خصوص در ایام همه‌گیری بیماری کرونا بسیار خوش درخشیده و کادر بهداشت و درمان نیز با اهدای جان خود سلامتی را برای مردم به ارمغان آوردند.

وی اضافه کرد: روند ابتلا به بیماری در سطح استان همدان در روزهای اخیر با همت و همراهی مردم و مسئولان کاهشی شده و استان از وضعیت قرمز در شرایط نارنجی قرار گرفته است که امید می‌رود شهروندان با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی زمینه کاهش چشمگیر آمار مبتلایان و همچنین زرد شدن وضعیت استان ازنظر بیماری را فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان همچنین با تسلیت شهادت دانشمند هسته‎ای کشور، گفت: دشمنان کوردل با شهادت رساندن این عزیزان به دنبال ایجاد مانع در مسیر پیشرفت ایران اسلامی هستند، اما اعتقاد و تجربه این ملت ثابت کرده که با نثار خون شهدا درخت تنومند انقلاب قوی‎تر می‌شود.

آزادبخت تأکید کرد: اگر قرار بود با شهادت مکتب‌ها از بین بروند، الان خبر و اثری از مکتب سیدالشهدا (ع) نیز نبود.

در این آیین با تقدیر از خدمات «مجید درویشی»، «سعید کتابی» به‎عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اسدآباد معرفی شد.

بخشداری سامن، معاون فرماندار ویژه شهرستان ملایر و معاون مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان ازجمله سوابق مدیریتی فرماندار جدید اسدآباد است.

آیین معارفه سرپرست فرمانداری اسدآباد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، امام‌جمعه اسدآباد، نمایند اسدآباد در خانه ملت و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان برگزار شد.

شهرستان اسدآباد با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در مسیر همدان- کرمانشاه و در فاصله ۴۵ کیلومتری غرب همدان واقع شده است.

| منبع خبر : سپهرغرب
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.