امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14088
  پرینت تاریخ انتشار : 05 دسامبر 2020 - 17:35 | 7 بازدید
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان

زنگ آغاز هفته پژوهش در استان همدان نواخته شد

به گزارش همدان نوین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به آغاز ویژه برنامه های گرامیداشت هفته پژوهش در استان، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، عمده برنامه های این هفته در فضای مجازی اجرا می شود. «مرتضی قائمی» روز شنبه افزود: برای کاهش آثار ناشی از این بیماری، امسال بر اساس ابلاغیه […]

زنگ آغاز هفته پژوهش در استان همدان نواخته شد

به گزارش همدان نوین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به آغاز ویژه برنامه های گرامیداشت هفته پژوهش در استان، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، عمده برنامه های این هفته در فضای مجازی اجرا می شود.

«مرتضی قائمی» روز شنبه افزود: برای کاهش آثار ناشی از این بیماری، امسال بر اساس ابلاغیه وزارت علوم و همچنین پروتکل‌های بهداشتی، مراسم هفته پژوهش در استان همدان به صورت مجازی و در شبکه های اجتماعی برگزار و دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های هفته پژوهش  تا  ۲۱ آذرماه در مراکز علمی و پژوهشی استان همدان ادامه دارد، بیشتر برنامه ها به صورت مجازی و در بسترهای وبینار و وب کنفرانس برگزار می شود که از آن جمله می توان به برگزاری نمایشگاه مجازی پژوهش و فناوری اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: درهمین ارتباط و برای برگزاری بهتر برنامه ها در سطح استان، کمیته نمایشگاهی با مدیریت پارک علم و فناوری و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل و فعال شده است.

دبیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد هفته پژوهش استان همدان با اشاره به انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر اظهار کرد: مراسم تقدیر از منتخبین نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس وب مربوطه در این برنامه شرکت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان تأکید کرد: امکان بازدید از نمایشگاه مجازی هفته پژوهش تا ۲۱ آذرماه از طریق سایت مربوطه به نشانی hamedanvex.ir فراهم است و تمام فناوری های موجود در استان شامل پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه در این نمایشگاه ارائه می شود.

وی تاکید کرد: مجموعه دانشگاههای استان همدان در طول هفته پژوهش اجرای برنامه های خاصی را در دستور کار دارند و به صورت مجزا از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاهی در حوزه های استادی، دانشجویی و کارمندی تجلیل خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آدرس سایت پارک علم و فناوری برای برگزاری نمایشگاه  hamedanvex.ir  است؛ و مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر نیز در نشانی اینترنتی  eclass.umsha.ac.ir/research  قابل مشاهده است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.