امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 13916
  پرینت تاریخ انتشار : 02 دسامبر 2020 - 9:30 | 11 بازدید
مدیر نظارت و اعتبار بخشی  معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان

۴۱ مرکز درمانی متخلف در همدان پلمب شده است

به گزارش همدان نوین، مدیر نظارت و اعتبار بخشی  معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه ۴۱ مرکز درمانی متخلف پلمب شده است. دکتر محمد کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان ، اظهار داشت: این ۴۱ متخلف مرکز متخلف در راستای کنترل آمار کرونا و حفظ […]

۴۱ مرکز درمانی متخلف در همدان پلمب شده است

به گزارش همدان نوین، مدیر نظارت و اعتبار بخشی  معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه ۴۱ مرکز درمانی متخلف پلمب شده است.

دکتر محمد کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان ، اظهار داشت: این ۴۱ متخلف مرکز متخلف در راستای کنترل آمار کرونا و حفظ و ارتقای سلامت شهروندان پلمب شده است.

وی با تأکید بر اینکه ازدحام جمعیت و تجمع در مراکز درمانی و پزشکی خطر ابتلا و انتقال کرونا را افزایش می‌دهد افزود: در ۹ ماه گذشته بازدید و بازرسی‌های کارشناسان ما از مراکز درمانی تشدید شده است.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی  معاونت درمان علوم‌پزشکی همدان تصریح کرد: در ۹ ماهه امسال ۲ هزار و ۶۰۸ مورد بازدید از بیمارستان‌های خصوصی و دولتی، درمانگاه‌های تخصصی، دندانپزشکی، مراکز جراحی محدود، مطب ‌‌ها و کلینیک‌های زیبایی به عمل آمده است.

کرمی در این بازرسی‌ها بیش از ۶۰۰ تذکر صادر شده و ۴۱ مورد از مراکز متخلف با همکاری اداره اماکن و نظام پزشکی پلمپ شده است.

وی با تأکید بر اینکه ورود بیماران بدون ماسک به مراکز درمانی و مطب‌ها ممنوع است اظهار داشت: وجود مواد ضدعفونی کننده نیز در تمام مراکز پزشکی ضروری است.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه هدف ما از بازرسی‌های روزانه کمک به سلامت مردم و قطع زنجیره کرونا است عنوان کرد: ما برای حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در برخورد با متخلفین نیز مماشات و گذشت در کار نیست.

| منبع خبر : تسنیم
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.