امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13867
  پرینت تاریخ انتشار : 01 دسامبر 2020 - 15:09 | 2 بازدید
معاون فرماندار اسدآباد:

خیرین کمک‌های خود را به سمت تولید ماسک رایگان سوق دهند

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اسدآباد گفت: خیرین و مردم شهرستان با توجه به بیماری کووید ۱۹ و ضرورت استفاده از ماسک در جامعه می توانند کمک های خود را به سمت کارگاه های در حال فعالیت گروه های جهادی تولید ماسک رایگان در سطح شهرستان سوق دهند. حمزه […]

خیرین کمک‌های خود را به سمت تولید ماسک رایگان سوق دهند

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اسدآباد گفت: خیرین و مردم شهرستان با توجه به بیماری کووید ۱۹ و ضرورت استفاده از ماسک در جامعه می توانند کمک های خود را به سمت کارگاه های در حال فعالیت گروه های جهادی تولید ماسک رایگان در سطح شهرستان سوق دهند.

حمزه عبد کوند با اشاره به گروه جهادی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اظهار کرد: هیئت رزمندگان اسلام زیرنظر ستاد مردمی مقابله با کرونا تحت عنوان شاگردان مکتب حاج قاسم از  ابتدای سال در بحث تولید و بسته بندی ماسک رایگان با توجه به بیماری کووید ۱۹  فعالیت خود را به صورت جهادی آغاز کرده و تاکنون طی مدت فوق حدود ۴۰۰ هزار عدد ماسک تولید و به صورت رایگان در سطح شهرستان توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه مواد اولیه ماسک های تولیدی این هیئت جهادی توسط کمک های مردمی تأمین می شود و بنیاد برکت و شهرداری نیز در این رابطه کمک هایی داشته اند، افزود: تولیدات کارگاه ماسک این هیئت جهادی به صورت رایگان بین ادارات، مدارس، سطح روستاها، مساجد، دستگاه های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد و دیگر دستگاه ها، شهرداری، بانک، مردم و محلات و دانشگاه ها توزیع و مورد استفاده قرار گرفته است.

عبدکوند میزان تولید روزانه این کارگاه را ۳۵۰۰ عدد ماسک برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ نفر از جهادگران با گروه جهادی هیئت رزمندگان اسلام در تولید و بسته بندی ماسک رایگان همکاری دارند که فعالیت این گروه از ۱۰ شب تا یک بامداد به صورت شیفت شبانه انجام می گیرد و این گروه جهادی هم اکنون تنها گروه جهادی تولید ماسک رایگان در شهرستان به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه کمک های مردمی و خیرین در تهیه مواد اولیه تولید ماسک رایگان این گروه جهادی از نقش مؤثری برخوردار بوده است، گفت: فعالیت هیئت برای تداوم کار خود در تهیه مواد اولیه تولید و بسته بندی ماسک رایگان به کمک های مردمی، خیرین قطعاً نیازمند خواهد بود.

به گزارش ایسنا، گروه جهادی هیئت رزمندگان اسلام اسدآباد از جمله هیئت هایی است که از ابتدای شیوع کرونا با همت خالصانه و جهادگونه پا به میدان مبارزه با این بیماری گذاشته و زمانی که فرصت طلبی برخی دلالان و سودجویان با احتکار و قیمت های نجومی دسترسی مردم به ماسک را دشوار کرده بود، جهادی و خودجوش برای تأمین نیاز ماسک مردم پای کار آمد تا سهمی در کاهش شیوع این بیماری داشته باشند و این فعالیت خداپسندانه آنها همچنان ادامه دارد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.