امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 12489
  پرینت تاریخ انتشار : 26 اکتبر 2020 - 10:30 | 8 بازدید
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان

پویش‌های چندوجهی اوقاف همدان برای کاهش اثرات کرونا

به گزارش همدان نوین، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: این سازمان پویش‌های چندوجهی حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تا پشتیبانی از هنرمندان را برای کاهش اثرات کرونا انجام داده است. حجت‌الاسلام رضا حاجی‌زین‌العابدینی  اظهار کرد: آنچه امروز موجب کاهش درد مردم می‌شود، خدمت است چراکه آنها در این شرایط دشوار انتظار دارند کسانی […]

پویش‌های چندوجهی اوقاف همدان برای کاهش اثرات کرونا

به گزارش همدان نوین، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: این سازمان پویش‌های چندوجهی حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تا پشتیبانی از هنرمندان را برای کاهش اثرات کرونا انجام داده است.

حجت‌الاسلام رضا حاجی‌زین‌العابدینی  اظهار کرد: آنچه امروز موجب کاهش درد مردم می‌شود، خدمت است چراکه آنها در این شرایط دشوار انتظار دارند کسانی که کاری از دستشان برمی‌آید، به میدان بیایند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی باید سرمایه‌های مادی و معنوی کشور و استان به کار گرفته شوند تا آسیب‌های ناشی از تحریم‌ها و کرونا کمتر شود و این کمک‌ها تا شکست کرونا باید با شدت و قوت ادامه پیدا کند.

حاجی‌زین‌العابدینی بیان کرد: موقوفات استان همدان از ابتدای شیوع کرونا در وسط میدان مبارزه بوده‌اند و متولیان و دست اندرکاران اوقاف از هیچ کوششی برای کاهش دردهای جامعه فروگذار نکرده‌اند.

وی افزود: پس از توزیع بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب پذیر، توزیع نوشت افزار میان دانش آموزان کمتر برخوردار، تجلیل از نخبگان علمی استان، تجلیل از دانش‌ آموزان نخبه، کوشش مجاهدانه در آرامستان باغ بهشت برای غسل دادن اموات و خودداری از تیمم آنها به منظور حفظ کرامت همشهریان اوقاف گام دیگری برای پشتیبانی از هنرمندان و صاحبان اندیشه برداشته است.

حاجی‌زین‌العابدینی اضافه کرد: برگزاری جشنواره‌ ملی «وقف چشمه‌ همیشه جاری» و انتخاب استان همدان به عنوان دبیرخانه بخش چند رسانه‌ای گام دیگری است که این اداره کل برای حمایت از هنرمندان به ویژه فیلمسازان استان برداشته است.

وی مطرح کرد: در این جشنواره ضمن تشویق هنرمندان به تولید آثار فاخر با موضوع وقف و نیکوکاری، جایزه‌های نقدی ارزشمندی درنظر گرفته شده است همچنین داوران جشنواره از اهالی هنر همین استان برگزیده خواهند شد و این یک فرصت طلایی برای استان همدان خواهد بود./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.