امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 12486
  پرینت تاریخ انتشار : 26 اکتبر 2020 - 10:10 | 17 بازدید
تا پایان امسال انجام می‌شود؛

تولید الکل اتانول در اسدآباد

به گزارش همدان نوین، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری واحد تولیدی صنعتی الکل اتانول این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد. رحیم قربانی اظهار کرد: نخستین واحد تولیدی صنعتی الکل اتانول شهرستان اسدآباد توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در شهرک صنعتی در دست اجرا قرار دارد […]

تولید الکل اتانول در اسدآباد

به گزارش همدان نوین، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری واحد تولیدی صنعتی الکل اتانول این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

رحیم قربانی اظهار کرد: نخستین واحد تولیدی صنعتی الکل اتانول شهرستان اسدآباد توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در شهرک صنعتی در دست اجرا قرار دارد که تاکنون این طرح دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با بیان اینکه نصب برخی از ماشین آلات و تجهیزات این طرح انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر واحد تولیدی صنعتی فوق در حال اخذ استعلامات مرتبط با جواز خود بوده و به محض اخذ استعلامات مجوز بهره برداری از طرح انجام می گیرد و فعالیت خود را آغاز می کند.

قربانی با اشاره به اینکه تاکنون در راستای این طرح توسط سرمایه گذار بخش خصوصی افزون بر هشت میلیارد تومان هزینه شده و با افتتاح آن برای ۱۸ تا ۲۰ نفر از جوانان اسدآبادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد، گفت: اسدآباد تاکنون از کارخانه تولید الکل محروم بوده و اجرای چنین واحد تولیدی صنعتی در شرایط فعلی با توجه به شیوع کرونا نیاز ضروری استان و شهرستان است.

وی در ادامه با اشاره به ۲۰ واحد تولیدی صنعتی فعال در شهرستان یادآور شد: این تعداد واحد صنعتی فعال شهرستان با اشتغالزایی ۵۶۶ نفر با ظرفیت کامل در حال فعالیت بوده و ۹۰ درصد نیروهای کاری این واحدها بومی هستند./ ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.