امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 28 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9758
  پرینت تاریخ انتشار : 14 آگوست 2020 - 21:30 | 20 بازدید
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان:

فضای مدارس و باشگاه‌های همدان به مراسم محرم اختصاص می‌یابد

به گزارش همدان نوین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: فضای مدارس و باشگاه‌های استان برای برگزاری آیین‌های عزاداری امام حسین(ع) اختصاص می‌یابد و به دستور استاندار همه دستگاه‌ها مکلف به همراهی در این رویکرد هستند. حجت الاسلام محمدهادی نظیری در سخنرانی پیش از خطبه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان بیان کرد: خیمه عزای […]

فضای مدارس و باشگاه‌های همدان به مراسم محرم اختصاص می‌یابد

به گزارش همدان نوین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: فضای مدارس و باشگاه‌های استان برای برگزاری آیین‌های عزاداری امام حسین(ع) اختصاص می‌یابد و به دستور استاندار همه دستگاه‌ها مکلف به همراهی در این رویکرد هستند.

حجت الاسلام محمدهادی نظیری در سخنرانی پیش از خطبه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان بیان کرد: خیمه عزای سید الشهدا به همت شما برپا خواهد بود ولی امسال مکلف شدیم با دستورالعمل بهداشتی که از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شد این مراسم ها را در چارچوبهای اعلام شده برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در عید سعید قربان فرمودند که در اقامه عزا برای سید الشهدا معیار ایشان آن چیزی است که در ستاد ملی کرونا مصوب و اعلام می شود.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری با رعایت دستورالعمل بهداشتی با هم منافاتی ندارند اظهار داشت: اهل روضه، مداحان و منبری ها نشان دادند برای رعایت مسایل بهداشتی آماده هساند و دقیق تر از دیگران اصول بهداشتی را رعایت می کنند.

وی ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی همدان به عنوان خدمتگزار مردم در خدمت عزاداران بوده و دستورالعمل های بهداشتی تبیین شده برای محرم را در رسانه برای مداحان و مردم تبیین و تشریح کرده است.

حجت الاسلام نظیری گفت: خط قرمز عزاداری برای امام حسین (ع) در ماه محرم حفظ سلامت عزاداران و مومنان است بنابراین همه باید دستورالعمل های ابلاغی از جمله فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند./ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.