امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9681
  پرینت تاریخ انتشار : 12 آگوست 2020 - 15:29 | 17 بازدید
پرداخت حق بیمه

پرداخت ۲.۵ میلیارد تومان حق بیمه برای مددجویان همدان

به گزارش همدان نوین، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان از پرداخت ۲.۵ میلیارد تومان حق بیمه برای مددجویان همدان خبر داد. علی بحیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هدف کلی از پرداخت حق بیمه مددجویان تضمین آینده آن‌ها، دریافت حقوق پس از دوران بازنشستگی، خودکفایی […]

پرداخت ۲.۵ میلیارد تومان حق بیمه برای مددجویان همدان

به گزارش همدان نوین، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان از پرداخت ۲.۵ میلیارد تومان حق بیمه برای مددجویان همدان خبر داد.

علی بحیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هدف کلی از پرداخت حق بیمه مددجویان تضمین آینده آن‌ها، دریافت حقوق پس از دوران بازنشستگی، خودکفایی و خروج از چرخه حمایتی کمیته امداد است اظهار کرد: ۲ میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی از ابتدای سال برای ۴ هزار و ۹۲۵ مددجوی زیر پوشش واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۶۳۲ زن سرپرست خانوار دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند گفت: برای ۲ هزار و ۲۹۳ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی نیز بیمه تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان اظهار کرد: افراد زیر پوشش دارای بیمه پس از ۱۰ سال سابقه پرداخت بیمه و سن ۵۵ سال برای زنان و ۶۰ سال برای مردان بازنشسته می‌شوند.

وی با بیان اینکه مددجویان این نهاد پس از بازنشستگی از مستمری و دفترچه بیمه درمانی بهره‌مند می‌شوند در ادامه از زیر پوشش بودن ۶۳ هزار و ۴۲۶ خانوار سالمند خبر داد و گفت: در طول سال به این افراد سبد غذایی، سبد بهداشتی، آموزش‌های مختلف در زمینه تغذیه و بهداشت و انجام معاینات اولیه پزشکی مانند آزمودن فشارخون و قند خون نیز ارائه می‌شود./فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.