امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 23 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9582
  پرینت تاریخ انتشار : 11 آگوست 2020 - 9:45 | 27 بازدید
مدیر شرکت توزیع برق اسدآباد خبر داد

اعمال خاموشی ۴ ساعته برای چاه‌های کشاورزی اسدآباد

به گزارش همدان نوین،مدیر شرکت توزیع برق شهرستان اسدآباد اعلام کرد: براساس قانون ابلاغی خاموشی چهار ساعته در طول شبانه روز برای چاه های کشاورزی در این شهرستان اعمال می شود. نورالدین مرادی‌عاشور اظهار کرد: از مجموع ۹۸۰ حلقه چاه کشاورزی تاکنون ۶۹۵ حلقه چاه کشاورزی به کنتور هوشمند مجهز شدند که در مرحله اول […]

اعمال خاموشی ۴ ساعته برای چاه‌های کشاورزی اسدآباد

به گزارش همدان نوین،مدیر شرکت توزیع برق شهرستان اسدآباد اعلام کرد: براساس قانون ابلاغی خاموشی چهار ساعته در طول شبانه روز برای چاه های کشاورزی در این شهرستان اعمال می شود.

نورالدین مرادی‌عاشور اظهار کرد: از مجموع ۹۸۰ حلقه چاه کشاورزی تاکنون ۶۹۵ حلقه چاه کشاورزی به کنتور هوشمند مجهز شدند که در مرحله اول طرح خاموشی برای این نوع از چاه ها اعمال خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از اضافه برداشت و مدیریت مصرف آب و برق عنوان کرد و یادآور شد: پیک مصرف برق از ساعت ۱۲ ظهر تا شش عصر بوده که با مشارکت کشاورزان باید مصرف برق مدیریت شود.

مرادی‌عاشور با بیان اینکه این قانون هم اکنون فقط برای چاه های کشاورزی دارای کنتور هوشمند اجرا می شود، تصریح کرد: امیدواریم اداره امور آب نسبت به نصب کنتور هوشمند در تمامی ۹۸۰ حلقه چاه کشاورزی اقدام کند تا قانون قطعی چهار ساعته برای همه یکسان اجرا شود.

وی تعداد مشترکان برق شهرستان اسدآباد شامل مشترکین خانگی، کشاورزی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی را ۳۹ هزار ۸۵۰ مشترک برشمرد و گفت: در سه ماه ابتدای سال جاری ۱۰۰ فقره استفاده غیرمجاز از شبکه برق در شهرستان شناسایی و جمع آوری شده که این انشعابات به عنوان یک مشکل اغلب موجب برهم زدن تعادل بارشبکه و ایجاد اتصالی و تخریب در شبکه می شود.

مرادی‌عاشور در پایان از وصول ۷۲.۳۷ درصد از مطالبات انرژی برق مصرفی و مانده معوقات قبلی مشترکان این شهرستان در سه ماه ابتدای امسال خبر داد و گفت: در این مدت ۵۰ مورد تجاوز به حریم شبکه های برق شناسایی و اخطاریه لازم به این موارد تحویل شده است ضمن اینکه این موارد با تجاوز به حریم شبکه برق منجر به ایجاد حادثه و تخریب در شبکه می شوند./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.