امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9416
  پرینت تاریخ انتشار : 05 آگوست 2020 - 13:22 | 15 بازدید
رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان

توزیع بسته‌ معیشتی بین یک‌هزار خانواده نیازمند در تویسرکان

به گزارش همدان نوین، رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از توزیع بسته‌های معیشتی بین یک‌هزار خانواده نیازمند آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان خبر داد. رضا عزیزی امروز در تویسرکان از توزیع بسته‌های معیشتی بین یک‌هزار خانواده نیازمند آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان توسط جمعیت هلال احمر خبر داد و اظهار کرد: این بسته‌ها […]

توزیع بسته‌ معیشتی بین یک‌هزار خانواده نیازمند در تویسرکان

به گزارش همدان نوین، رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از توزیع بسته‌های معیشتی بین یک‌هزار خانواده نیازمند آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان خبر داد.

رضا عزیزی امروز در تویسرکان از توزیع بسته‌های معیشتی بین یک‌هزار خانواده نیازمند آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان توسط جمعیت هلال احمر خبر داد و اظهار کرد: این بسته‌ها با پیگیری نماینده مردم تویسرکان در مجلس از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به ارزش حدود ۳۵۰ میلیون تومان تامین و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه بسته‌های معیشتی توزیع شده شامل هشت قلم کالای اساسی چون مرغ، برنج، روغن و حبوبات بود خاطرنشان کرد: چهار تن مرغ، چهار تن برنج و ۹۰۰ لیتر روغن مایع و حدود ۲ هزار بسته بهداشتی به افراد بی‌بضاعت شناسایی شده در سطح شهرستان داده شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان به برگزاری مانور تحکیم سلامت با هدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک اشاره کرد و گفت: یک‌هزار عدد ماسک توسط یکی از خیرین تهیه و بین مردم در طول اجرای این مانور توزیع شد.

وی از دیگر اقدامات این نهاد به برپایی پویش «در خانه بمانیم» در فضای مجازی، ضدعفونی سطوح معابر روستایی به همت واحد جوانان و اعضای کانون روستایی، اهدای گان، ماسک و دستکش به بهورزان خانه‌های روستایی و نصب تراکت فاصله‌گذاری اجتماعی در داروخانه‌ها، فروشگاه‌ها و نانوایی‌ها اشاره کرد.

عزیزی در پایان سخنانش از اهدای ۳ هزار و ۵۰۰ ماسک و ۱۲۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده به دستگاه‌های خدمات‌رسان درگیر با کرونا خبر داد./فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.