امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ - 28 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9410
  پرینت تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ | 14 بازدید
افتتاح کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی

خرید ۲ دستگاه یونیت دندانپزشکی در اسدآباد

به گزارش همدان نوین، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از خرید دو دستگاه یونیت دندانپزشکی مدل TGL-3000 به منظور راه‌اندازی کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در اسدآباد خبر داد. بهنام رضامخصوصی امروز از خرید دستگاه یونیت دندانپزشکی مدل TGL-3000 در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری مسوولان دانشکده و کارشناسان، دو دستگاه […]

خرید ۲ دستگاه یونیت دندانپزشکی در اسدآباد

به گزارش همدان نوین، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از خرید دو دستگاه یونیت دندانپزشکی مدل TGL-3000 به منظور راه‌اندازی کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در اسدآباد خبر داد.

بهنام رضامخصوصی امروز از خرید دستگاه یونیت دندانپزشکی مدل TGL-3000 در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری مسوولان دانشکده و کارشناسان، دو دستگاه یونیت دندانپزشکی مدل TGL-3000 و متعلقات مربوطه به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان از وزارت بهداشت به دانشکده علوم‌ پزشکی تحویل داده شد.

وی گفت: این اقدام در راستای رفاه حال همشهریان و ارائه خدمات با کیفیت انجام شد تا کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در بیمارستان حضرت قائم(عج) در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ادامه به اهدای دو دستگاه کولر گازی به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اشاره کرد و گفت:  با توجه به اعلام نیاز بیمارستان امیرالمومنین(ع) به وسایل سرمایشی و طی هماهنگی‌های به عمل آمده توسط حوزه سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشکده با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، دو دستگاه کولر گازی ۲۴۰۰۰ ال‌جی به ارزش ریالی ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری شد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای تامین نیاز بیمارستان امیرالمومنین(ع) و به همت آقای قبادی؛ رئیس اداره اوقاف شهرستان خریداری و به دانشکده علوم پزشکی اهداء شد.

رصامخصوصی ضمن قدردانی از این اقدام واقف نیک اندیش عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا امیدوارم مردم به پویش «همدلی با ‎مدافعان سلامت» بپیوندند و با زدن ماسک و رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی جان خود و دیگران را نیز از خطر ابتلا حفظ کنند./فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.