امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9307
  پرینت تاریخ انتشار : 02 آگوست 2020 - 17:31 | 16 بازدید
مدیرپیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان

تداوم اجرای طرح برخورد با عرضه‌کنندگان قلیان در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیرپیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: با توجه به شیوع کرونا طرح برخورد با عرضه‌کنندگان قلیان در همدان تا زمان پاکسازی کامل ادامه‌ دارد. محمدعلی گلشن اظهار داشت: این طرح در راستای برخورد با عرضه غیرمجاز قلیان با دستور دادستان همدان و همکاری مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری، […]

تداوم اجرای طرح برخورد با عرضه‌کنندگان قلیان در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیرپیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: با توجه به شیوع کرونا طرح برخورد با عرضه‌کنندگان قلیان در همدان تا زمان پاکسازی کامل ادامه‌ دارد.

محمدعلی گلشن اظهار داشت: این طرح در راستای برخورد با عرضه غیرمجاز قلیان با دستور دادستان همدان و همکاری مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری، اداره بهداشت و نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

وی بیان کرد: تاکنون هفت مرحله از طرح مشترک برخورد با عرضه قلیان در محور و محوطه گردشگری و توریستی گنج نامه و بلوار ارم عملیاتی شده است و در مجموع ۲۰۰ قلیان جمع آوری شد.

گلشن خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همچنان ادامه دارد و به صورت ضربتی و بدون تعیین زمان قبلی اجرایی می شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه این طرح در صورت نیاز و بی توجهی به هشدارهای صادره ادامه خواهد داشت تاکید کرد: عرضه قلیان و دورهمی مردم از عوامل اصلی در شیوع کرونا و بی توجهی به سلامت اجتماعی به طور قطع عامل گسترش این ویروس است.

وی یادآور شد: با توجه به تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و مطالبات مردمی، با حمایت دادستان و دستگاه انتظامی همدان با عرضه غیرمجاز قلیان در اماکن عمومی به ویژه پارکها برخورد جدی می‌شود.

گلشن اضافه کرد: شهرداری همدان در راستای حمایت از سلامت خانواده و حفظ حقوق شهروندی با هرگونه عرضه و فروش قلیان در پارک ها و اماکن عمومی برخورد می کند./ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.