امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9304
  پرینت تاریخ انتشار : 02 آگوست 2020 - 17:00 | 9 بازدید
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان

نوسان قیمت میوه در بازار همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با بیان اینکه قیمت میوه در نوسان است، گفت: در حال حاضر قیمت میوه ثابت نیست بلکه هر روز نوساناتی در قیمت میوه ها دیده می شود. رضا البرزی بیان کرد: افزایش قیمت آنچنانی نداشته ایم و موارد مشاهده شده نیز به عرضه و تقاضای […]

نوسان قیمت میوه در بازار همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با بیان اینکه قیمت میوه در نوسان است، گفت: در حال حاضر قیمت میوه ثابت نیست بلکه هر روز نوساناتی در قیمت میوه ها دیده می شود.

رضا البرزی بیان کرد: افزایش قیمت آنچنانی نداشته ایم و موارد مشاهده شده نیز به عرضه و تقاضای میوه برمی گردد اما در مجموع در حال حاضر قیمت میوه در بازار همدان مناسب است.

وی با بیان اینکه گرانی میوه هایی همچون موز، انبه وآناناس به علت وارداتی بودن آنها و نوسانات دلار بوده است، افزود: نوسانات قیمتی در میوه های وارداتی دیده می شود.

البرزی اظهار کرد: قیمت موز در هفته های گذشته تا ۱۳ هزار تومان بوده است اما در حال حاضر با قیمت ۱۷ تا ۲۰ هزار تومان دربازار به فروش می رسد همچنین انبه با قیمت ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان فروخته می شود.

رئیس میوه وتره‌بار همدان خاطرنشان کرد: نرخ سود میوه فروشی ها از ۱۵ تا ۳۵ درصد است که بیشترین سود در سبزیجات مشاهده می شود و مسئله مهم این است که بازرس ها در سطح شهر و به صورت گسترده بر روی پروتکل های بهداشتی نظارت دارند./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.