امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9268
  پرینت تاریخ انتشار : 02 آگوست 2020 - 10:26 | 9 بازدید
ضدعفونی معابر شهری همدان

تداوم ضدعفونی معابر شهری همدان

به گزارش همدان نوین،مدیر خدمات شهری شهرداری همدان از تداوم ضدعفونی معابر شهری همدان خبر داد و گفت: طبق دستور اداره بهداشت المان‌ها و مبلمان شهری مانند قبل هر روز ضدعفونی می‌شوند. مرتضی رضایی با بیان اینکه برنامه ضدعفونی به صورت هفتگی به شهروندان اعلام می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر مبلمان شهری مانند سطل‌های […]

تداوم ضدعفونی معابر شهری همدان

به گزارش همدان نوین،مدیر خدمات شهری شهرداری همدان از تداوم ضدعفونی معابر شهری همدان خبر داد و گفت: طبق دستور اداره بهداشت المان‌ها و مبلمان شهری مانند قبل هر روز ضدعفونی می‌شوند.

مرتضی رضایی با بیان اینکه برنامه ضدعفونی به صورت هفتگی به شهروندان اعلام می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر مبلمان شهری مانند سطل‌های زباله و فضای اطراف آن، ایستگاه‌های اتوبوس، نرده‌های پل عابر پیاده و… ضدعفونی اما خود خیابان‌ها ضدعفونی نمی‌شوند.

وی درباره گندزدایی سبزه میدان و سرگذر توضیح داد: گندزدایی این مکان‌ها شب‌ها پس از تعطیلی مغازه‌ها انجام می‌شود و با توجه به تردد جمعیت روزی یک بار ضدعفونی برای آنجا کم است به همین علت مواد ضدعفونی کننده در اختیار اصناف قرار داده‌ایم که در طول روز نیز گندزدایی انجام دهند.

رضایی با بیان اینکه واحدهای صنفی هم موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، مطرح کرد: اگرچه اصناف برای ضدعفونی برنامه‌هایی دارند اما شاید نسبت به قبل فعالیت خود را  کمرنگ‌تر کرده‌اند و حساسیت آن‌ها کمتر شده است.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه پارک‌ها هم به صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند، اظهار کرد: ست‌های بازی و ورزشی، نیمکت‌ها و سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها به طور روزانه ضدعفونی می‌شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.