امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 محرم 1448
شناسه خبر : 56543
  پرینت تاریخ انتشار : 30 می 2022 - 23:36 | 81 بازدید

تبریک دایی به استقلالی‌ها، با تشکر از پرسپولیس!

سرمربی سابق پرسپولیس قهرمانی استقلال در لیگ برتر را را تبریک گفت. به گزارش ایسنا، پس از قهرمانی تیم فوتبال استقلال در بست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال، علی دایی با انتشار پیامی این قهرمانی را به آبی پوشان تبریک گفت. دایی در پیام خود آورده است: “قهرمانی بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر را به مدیریت، کادر […]

تبریک دایی به استقلالی‌ها، با تشکر از پرسپولیس!



سرمربی سابق پرسپولیس قهرمانی استقلال در لیگ برتر را را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، پس از قهرمانی تیم فوتبال استقلال در بست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال، علی دایی با انتشار پیامی این قهرمانی را به آبی پوشان تبریک گفت.

دایی در پیام خود آورده است: “قهرمانی بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر را به مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و هواداران استقلال تبریک عرض می‌کنم.

همچنین تشکر ویژه‌ای از مجموعه باشگاه پرسپولیس، کادر فنی و بازیکنانی که تا روزهای آخر برای قهرمانی جنگیدند، دارم.”

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.