افزونه جلالی را نصب کنید.
- 10 محرم 1448
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 56541
پرینت
تاریخ انتشار : 30 می 2022 - 23:25 | 81 بازدید
مبلغ قراردادم با پرسپولیس صفر تومان است/ ویدئو
رامین رضاییان افزود: به مسئولان پرسپولیس گفتم از شما برای ۴ ماه بازی پول نمیخواهم. وی بیان کرد: سازمان لیگ گفت نمیشود مبلغ صف را در قرارداد درج کنیم. مسئولان پرسپولیس رقم قراردادم را ۵۰۰ میلیون زدند اما پولی از آنها نگرفتم ولی بابت این رقم مالیات دادم. منبع
رامین رضاییان افزود: به مسئولان پرسپولیس گفتم از شما برای ۴ ماه بازی پول نمیخواهم.
وی بیان کرد: سازمان لیگ گفت نمیشود مبلغ صف را در قرارداد درج کنیم. مسئولان پرسپولیس رقم قراردادم را ۵۰۰ میلیون زدند اما پولی از آنها نگرفتم ولی بابت این رقم مالیات دادم.
برچسب ها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
به اشتراک بگذارید
http://hamedannovin.ir/?p=56541
تعداد دیدگاه : 0
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

