امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 محرم 1448
شناسه خبر : 55923
  پرینت تاریخ انتشار : 29 می 2022 - 18:32 | 75 بازدید

دوره مصونیت حکومت ایران پایان یافته است

به گزارش خبرگزاری رویترز، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز یک‌شنبه گفت ایران از تنبیه شدن به خاطر آنچه «حملات از طریق نیروهای نیابتی» خوانده شده، مصون نخواهد ماند. بنت مدعی شد: حکومت ایران دهه‌هاست که در قبال اسراییل و منطقه از طریق نیروهای نیابتی و ماموران اقدامات تروریستی انجام داده است اما سر اختاپوس، […]

دوره مصونیت حکومت ایران پایان یافته است


به گزارش خبرگزاری رویترز، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز یک‌شنبه گفت ایران از تنبیه شدن به خاطر آنچه «حملات از طریق نیروهای نیابتی» خوانده شده، مصون نخواهد ماند.

بنت مدعی شد: حکومت ایران دهه‌هاست که در قبال اسراییل و منطقه از طریق نیروهای نیابتی و ماموران اقدامات تروریستی انجام داده است اما سر اختاپوس، خود ایران از مصونیت برخوردار بوده.

او در ادامه این ادعاها گفت: ما قبلا گفته‌ایم که دوره مصونیت حکومت ایران پایان یافته است. کسانی که تروریست‌ها را تامین مالی می‌کنند، کسانی که تروریست‌ها را مسلح می‌کنند و کسانی که تروریست‌ها را می‌فرستند، بهای کامل آن را خواهند پرداخت.

خبرگزاری رویترز در این گزارش نوشته است که اظهارات بنت در پی ترور شهید حسن صیاد خدایی در تهران، به دست عوامل تروریستی مطرح شده است و دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی که سرپرستی سازمان جاسوسی موساد در این رژیم را بر عهده دارد، نظری درباره این ترور نداده است.

روز یکشنبه گذشته دو عنصر تروریستی موتور سوار با شلیک به سرهنگ پاسدار حسین صیاد خدایی در تهران هنگام ورود به منزلش وی را به شهادت رساندند.



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.