مسمومیت خانوادگی در بابل
روابط عمومی اورژانس بابل اعلام کرد: طی گزارش به مرکز اورژانس بابل مبنی بر مسمومیت غذایی یک خانواده چهار نفره در کمربندی غربی گله محلی گزارش و تکنسینهای پایگاه رضیاکلا و دانشگاه به محل حادثه اعزام شدند. تکنسینهای اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند و پس از اقدامات درمانی این افراد را […]
روابط عمومی اورژانس بابل اعلام کرد: طی گزارش به مرکز اورژانس بابل مبنی بر مسمومیت غذایی یک خانواده چهار نفره در کمربندی غربی گله محلی گزارش و تکنسینهای پایگاه رضیاکلا و دانشگاه به محل حادثه اعزام شدند.
تکنسینهای اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند و پس از اقدامات درمانی این افراد را به بیمارستان شهید یحیی نژاد منتقل کردند.
مسمومیت غذایی و عوارض ناشی از آن شامل سرگیجه، حالت تهوع، سردرد، اسهال و استفراغ یکی از شایعترین علل مراجعه افراد به مراکز درمانی است و سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل فقط در فروردین ماه امسال ۵۴ ماموریت برای بیماران دچار مسمومیت انجام داده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

