- نقش شعر آیینی در شکلگیری تمدن نوین اسلامی
- تعطیلی حسینیه آل یاسین در کویت
- روایت «راستقامتان مجنون»؛ ۲۵۰ رزمنده فارس در یک روز شهید شدند
- روز مرزبندی حق و باطل + فیلم
- عبور ایمن از تنگه هرمز تنها از مسیرهای اعلامی جمهوری اسلامی ایران ممکن است
- سرمایه روایی ایران، ضامن پایداری تاریخی و هویتی ایرانیان +فیلم
استقلال ۳۵۰ میلیارد تومان بورس را چه کرد؟
باشگاههای استقلال و پرسپولیس با فروش ۱۰ درصد از سهام خود، هر کدام ۳۵۰ میلیارد تومان عایدی داشتهاند. چند روز پیش هم سازمان خصوصیسازی به صورت رسمی اعلام کرد که این دو باشگاه میتوانند پول سهام خود را برداشت کنند. با توجه به قوانین سازمان خصوصیسازی، سرخابیهای پایتخت حق ندارند تمامی این مبلغ را برای […]
باشگاههای استقلال و پرسپولیس با فروش ۱۰ درصد از سهام خود، هر کدام ۳۵۰ میلیارد تومان عایدی داشتهاند. چند روز پیش هم سازمان خصوصیسازی به صورت رسمی اعلام کرد که این دو باشگاه میتوانند پول سهام خود را برداشت کنند.
با توجه به قوانین سازمان خصوصیسازی، سرخابیهای پایتخت حق ندارند تمامی این مبلغ را برای پرداخت بدهیها و خرید در بازار نقلوانتقالات هزینه کنند. به همین دلیل، مدیران باشگاه استقلال تصمیم گرفتند این پول را به سپرده تبدیل کنند و بخشی از آن را هم صرف پرداخت بدهیهای خود کردهاند.
هزینهکردهای پرسپولیس و استقلال از مبلغ مذکور به صورت شفاف در سایت «کدال» منتشر میشود و دو باشگاه نمیتوانند ۳۵۰ میلیارد تومان فوق را خارج از قوانین هزینه کنند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

