امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 محرم 1448
شناسه خبر : 55285
  پرینت تاریخ انتشار : 28 می 2022 - 14:41 | 83 بازدید

استقلال ۳۵۰ میلیارد تومان بورس را چه کرد؟

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با فروش ۱۰ درصد از سهام خود، هر کدام ۳۵۰ میلیارد تومان عایدی داشته‌اند. چند روز پیش هم سازمان خصوصی‌سازی به صورت رسمی اعلام کرد که این دو باشگاه می‌توانند پول سهام خود را برداشت کنند. با توجه به قوانین سازمان خصوصی‌سازی، سرخابی‌های پایتخت حق ندارند تمامی این مبلغ را برای […]

استقلال ۳۵۰ میلیارد تومان بورس را چه کرد؟


باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با فروش ۱۰ درصد از سهام خود، هر کدام ۳۵۰ میلیارد تومان عایدی داشته‌اند. چند روز پیش هم سازمان خصوصی‌سازی به صورت رسمی اعلام کرد که این دو باشگاه می‌توانند پول سهام خود را برداشت کنند.

با توجه به قوانین سازمان خصوصی‌سازی، سرخابی‌های پایتخت حق ندارند تمامی این مبلغ را برای پرداخت بدهی‌ها و خرید در بازار نقل‌وانتقالات هزینه کنند. به همین دلیل، مدیران باشگاه استقلال تصمیم گرفتند این پول را به سپرده تبدیل کنند و بخشی از آن را هم صرف پرداخت بدهی‌های خود کرده‌اند.

هزینه‌کردهای پرسپولیس و استقلال از مبلغ مذکور به صورت شفاف در سایت «کدال» منتشر می‌شود و دو باشگاه نمی‌توانند ۳۵۰ میلیارد تومان فوق را خارج از قوانین هزینه کنند.



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.